Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 11, 2008

Thing 5 Flickr (incercare)

curtea

Originally uploaded by stefan.curs20bib

     La solicitarea lui Michael Stephens, am sa incerc sa rezolv „sarcina” cu Flickr.

     Flickr poate fi o unealta foarte utila si puternica. Asta in ipoteza in care detineti secretele sale, in caz contrar(daca nu aveti profesorul langa dumneavoastra, pentru primii pasi) este o unealta care…la inceput poate da batai de cap (cazul meu, incercand sa o folosesc pe blog).

     Este foarte usor de ajuns la Flickr, contul nu da batai de cap, UPLOAD se realizeaza usor, veti avea indicatii pe care le intelegeti usor despre tag si posibile comentarii (pana si eu am inteles descrierile). Acum, am sa incerc sa concretizez teoria: daca exista o cale dificila de a realiza ceva…aceea este cale pe care o urmez eu. Trebuie sa recunosc: initial vroiam sa „aplic” Flickr pe alta cale dar…evident,am ales calea dificila, aceea de a posta direct de pe Flickr. Pentru inceput, in cazul meu, este o reusita asa ca fiti indulgenti cu mine. Multumesc.

     A! Imaginea reprezinta natura din fata bibliotecii unde lucrez😉


Lasă un răspuns

Categorii

