Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 12, 2008

Thing 6 More Flickr Fun

Originally uploaded by stefan.curs20bib
 
 
 
 

 

     Cu fiecare pas facut sub indrumarea lui Michael, descopar tot mai multe lucruri interesante. Poate ca, inca, nu stiati: Flickr poate fi FUN.    
     Pe langa uneltele invatate de la doamna Holotescu, am descoperit si aceasta posibilitate interesanta. E drept ca aceste unelte FUN trezesc copilul din noi DAR… nu aceasta si era ideea? de a trezi partea creativa? Eu unul asa consider. Am sa fiu darnic si am sa va vand un pont, un loc cu tot felul de jucarii numai bune de incercat pe imaginile Flickr si nu numai. Locul „minune pentru imagini” este
 
      Pentru cei din Romania, si nu numai, am sa va mai vand un pont. Prin amabilitatea doamnei Holotescu, putem descoperii alte informatii pe aceasta tema. Adresa este urmatoarea:

http://url.ie/klj


Responses

  1. […] v    Despre latura FUN din cadrul cunoscutului FLICKR (aici) […]

  2. […] *** randurile scrise despre o jucarie care ne arata ca Flickr poate fi fun […]


Lasă un răspuns

Categorii

