Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 21, 2008

Noi activitati si GRAFFITI CREATOR

     Am reusit sa ma tin de cuvant (partial 😉 cel putin). Puteti sa vedeti inca, cateva din activitati si imaginile aferente – la pagina “Activitati din biblioteca(cu imagini)”. Ma simt nevoit (pentru celelalte restante referitoare la activitati si imaginile aferente) sa va mai rog o “amanare de termen” pana ajung in posesia celorlalte informatii, promitandu-va ca va anunt cand vor putea fi accesibile.

     Pentru ca inca este vacanta (pentru multe persoane) si, daca ar fi sa glumesc putin, ca o masura compensatorie pentru intarzierea informatiilor – am sa va prezint ceva interesant. Este vorba de o noua jucarie (imi cer scuze pentru termen dar…fiindu-mi dragi multe din uneletele existente online, le alint cu aceasta denumire desi unele pot fi si lucruri serioase) si anume un “creator de graffiti”. De multe ori putem risca sa cream un cerc vicios : mazgaleli pe pereti~grafitti~NEseriozitate. Sunt multe cazuri in care ne oprim si privim admirativ unele creatii de gen grafitti. Pentru ca aceasta jucarie poate fi utilizata la crearea a ceva interesant, imi permit sa o prezint aici. Puteti sa va alegeti un cuvant cu care sa lucrati, puteti alege: modelul, culoarea fundalului, culoarea de baza a literei, posibilitati de adaugare de elemente grafice pe text, schimbarea culorii la nivelul superior sau inferior al cuvantului…

 

 

     Pentru cei interesati de aspectul comercial, pe site-urile creatoarelor exista detalii de contact. Pentru uz non-comercial, lucrurile stau mai simplu. Mentionez ca, pentru posibilele persoane interesate de subiect, exista si alte resurse in acest sens. O jucarie din categoria descrisa, se poate gasi si la:

http://graffiticreator.net/

 

 

     Va multumesc pentru interesul acordat


Responses

  1. Mie nu mi se incarca cand dau pe un anumit font imaginea. Adica ce vreau sa scriu etc. Imi descarca „creator4.swf” ddar nu stiu ce sa fac cu el. Ma poti ajuta? ID mess : just_tdy . Merci

  2. JST, pentru ca eu am patit astazi ceva asemanator am sa pun o intrebare: folosesti Internet Explorer sau FireFoxM? Daca IE, primul sfat este sa incerci cu FFM. In mod normal, cu linkul din post ar trebui sa ajungi unde trebuie.Pe coloana centrala la fonturile prezentate ai un butonas LOAD FONT, da click. In mod normal se deschide o noua fereastra unde, in partea de jos(pentru cateva secunde) palpaie o sageata rosie ce indica unde sa scri.Este patratul sub care scrie SUBMIT.la stanga ai RGB de unde reglezi culoarea iar dreapta ai comenzi de marime… Sper sa reusesti.Succes


Lasă un răspuns

Categorii

