Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 30, 2008

ELEMENTE NOI pe PAGINI EXISTENTE

 

 

     Aruncand o privire pe statistica traficului de pe blog, am observat ca este necesar sa fac o mentiune suplimentara la pagina de BUN VENIT.

Din pacate, unele elemente necesita incercari si tatonari – cazul utilizarii VOCAROO pe unele bloguri. Vrand sa utilizez Vocaroo pentru a crea o intampinare mai interesanta am avut probleme cu introducerea codului HTML, ceea ce combinat cu dorinta mea de a nu influenta  paginile create, a dus la adaugarea unei  pagini santier unde sa fac testarile de rigoare. Pentru a reduce din confuzia creata de numele paginii „TESTARI in lucru”, voi schimba acest termen cu: „PAGINA IN CONSTRUCTIE”.  Pentru a construi este nevoie de santier asa ca…imi veti ingadui, sper, sa mentin experientele pe acea pagina de teren neutru.

 

Mi-am dat seama ca la pagina „IMAGINI DIN BIBLIOTECA(prezentare)”, la descrierea facuta am omis sa amintesc unele detalii. Puteti sa mai vedeti cateva elemente (si imagini)legate de biblioteca, omise initial,  adaugate ulterior. Va multumesc.


Lasă un răspuns

Categorii

