Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 9, 2008

SCHIMB DE CARTE; COUNT DOWN SCOALA -nr 6

SCHIMB DE CARTE 

     Pentru ca este vorba de ceva legat de carti, am simtit nevoia sa va fac cunoscuta si voua (celor care inca nu stiati) o activitate la care, din pacate, nu am ajuns sa particip.

Este vorba despre “SCHIMB DE CARTI”. Am aflat despre aceasta activitate care,  se pare, are loc in mai multe localitati – citind un articol pe blogul Adelinei (aici). Cum spuneam la inceputul articolului, nu am reusit sa ajung la locul desfasurarii activitatii. DAR…speram sa aflu detalii tot prin amabilitatea celor care scriu despre aceasta activitate. Din fericire, am gasit si cateva randuri despre ce s-a intamplat la respectiva intalnire, cine a participat…tot din articol postat pe blogul amintit. Detalii despre activitatea in sine, puteti sa aflati vizitand blogul “oficial” (aici) unde puteti pune si posibilele intrebari. Am observat ca s-au facut si poze la aceasta intalnire, poze pe care le puteti vedea pe un alt blog (aici) despre care am aflat cautand detalii legate de SdC. Din cate am inteles dintr-un articol al ziarului „TIMIS EXPRESS”, autoarea blogului pe care puteti gasi si pozele amintite, este si posesoare a unui premiu obtinut la un concurs dedicat bloggerilor. Profit de ocazie pentru a o felicita pe castigatoarea premiului. Le multumesc celor amintiti mai sus pentru ca ne-au dat posibilitatea sa aflam cate ceva despre activitatea desfasurata la SdC15(11 in TM) MULTUMESC!!!

 

COUNT DOWN SCOALA

Nu pot sa nu observ ca este data de 9 septembrie, ceea ce inseamna ca am ajuns la 6 cu numaratoarea inversa. Mai avem 5 zile (plus astazi) pana la inceperea noului an scolar.  

 


Responses

  1. Hei, iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru felicitari. 🙂
    Cat despre schimb de carti, ar trebui sa incerci, e fantastic. Vii odata si nu te mai poti lasa. 🙂

  2. Te asteptam la urmatorul Schimb de carti 🙂

  3. Buna seara Tomata cu s. Placerea a fost a mea sa aflu de blogul tau si de performanta ta. Legat de SdC voi incerca sa vin data viitoare, sa va cunosc pe voi si sa aflu mai multe despre eveniment si carti.

  4. Buna Adeline. M-am bucurat cand am aflat de blogul tau.Recunosc ca l-am trecut in „abonament”. Sper sa ajung la urmatorul SdC. Ma mai trageti voi de maneca sa nu uit, bine? 😉 Toate cele bune


Lasă un răspuns

Categorii

