Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 11, 2008

URA! O LUNA DE ARTICOLE si ZI nr 4

 

 

     Am observat ca a trecut o luna de cand am postat primul articol in universul denumit “blogging”. Lucrul la blog l-am inceput in iulie cu paginile iar 10 august a fost startul la postari. Privind in urma (desi nu a trecut mult timp) pot spune ca nu regret ca m-am aventurat in acest univers. Trebuie sa recunosc ca “prima dragoste” a fost microbloggingul, de acolo am ajuns sa aflu de anumite microbloguri si bloguri, sa descopar ca autorii (unii dintre ei) sunt persoane deosebite pe care le-am cunoscut ani de zile, sa aflu de bloguri si autori care merita toata atentia si respectul pentru ceea ce fac…

     Cu riscul de a  repeta, vreau sa multumesc celor 4 persoane datorita carora am ajuns sa aflu multe lucruri interesante. Multumesc doamnelor: Claudia Serbanuta, Carmen Holotescu, Gabriela Grosseck si domnului Michael Stephens pentru ajutorul acordat. A fost o placere sa ii cunosc. Pentru mine, si pentru alti incepatori, sper ca cele auzite cu mult timp in urma la un antrenor: “Lasa, primi 10 ani sunt grei” nu se aplica si la noile tehnologi.

 

     Am ajuns si la numarul 4 cu numaratoarea inversa, pentru inceperea noului an scolar. Legat de acest subiect dar si de cel anterior, am sa glumesc putin spunand ca cei de la drumuri au stiut ca aniversez o luna de la primul post si mi-au facut un “cadou”. Revenind la partea serioasa, am primit (nu doar eu ci si toti cei care au omuleti la noi la scoala) un “cadou” care, pe mine personal, ma bucura. Este vorba de o masura preventiva pentru siguranta elevilor si nu numai: “insemnarea” soselei la zebra de la scoala. Sincer, am fost incantat cu atat mai mult cu cat nu am mai vazut aceasta modalitate pana acum. Ca sa nu ma chinui eu sa explic am sa pun o imagine care sa va faca sa intelegeti la ce anume ma refer:

 

Orice masura luata cu scopul de a  mari siguranta oamenilor, pentru mine este o veste buna.

 


Responses

  1. Am vazut si eu oameni de-astia pictati pe jos pe langa facultate.🙂

  2. T cu S, profita muncitorii de la drumuri:fac graffiti in mod legal🙂 Noi cum avem elevi de la 6 anisori in sus…orice protectie este buna.Iti multumesc ca ai mai trecut pe aici.Noapte buna

  3. Imi place tare mult cum ne spui noua, copiilor, ….omuleti…”Eu” spune ca ti se potriveste cuvantul acesta, ca plecand de la tine are o anumita „rezonanta”(!), …adica e foarte placuta denumirea, vreau sa spun eu, imi place!..si foarte interesanta acea trecere de pietoni

  4. Draga mea Alina, mi-ar placea sa cred ca „Eu” are dreptate si, ma bucur ca tie iti place cuvantul „omuleti”. Fara omuleti, noi nu am mai fi ceea ce suntem si, nu am mai incerca sa devenim mai buni.


Lasă un răspuns

Categorii

