Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 13, 2008

RoBloggers Survey 2008

Pentru ca mi-am promis mie insumi ca voi incerca, macar atunci cand pot, sa ajut pe cei care m-au ajutat, am sa va „vorbesc” astazi despre ROBLOGGERS SURVEY 2008. Am sa incerc sa fac o prezentare cat de cat acceptabila asa ca….scuze daca nu reusesc pe cum imi doresc. Organizatorii acestui (am sa ii spun: eveniment, studiu si chestionar) ceva interesant, sunt doua persoane probabil cunoscute voua: doamna Carmen Holotescu si domnul Cristi Manafu.

Pentru cei care sunteti mai grabiti, am sa va dau imediat linkul unde puteti accesa acel ceva (aici) unde dati click pe CHESTIONAR sau, daca doriti sa ajungeti direct „in” chestionar, apasati (aici). Pentru cei care sunteti grabiti dar…aveti ezitari, imi permit sa va recomand sa va faceti timp cateva minute pentru RBS2008, credeti-ma: cele doua persoane care stau in spatele organizarii merita toata increderea. In plus daca faceti parte din „comunitatea” celor cu blog, efortul dumneavoastra se indreapta tocmai in directia acestei comunitati, penrtu a ne cunoaste mai bine cei din blogosfera. Daca am retinut bine, anul trecut cifra a depasit 700 de raspunsuri.

 

Acum, pentru aceia dintre dumneavoastra care nu sunteti asa de grabiti si…. doriti sa stiti cate ceva despre cei doi, am sa incerc sa va prezint cateva informatii despre dansii. Am sa incep cu doamna Holotescu pentru ca pe dansa am avut placerea sa o cunosc personal si pentru ca pe ea o consider „mentorul” meu in ceea ce tine de „noile tehnologii online”. Am sa incerc sa ma limitez la minimum de informatii spunand ca, Carmen Holotescu este:

· Un excelent pedagog (o spun din experienta),

·Un profesor gata oricand sa iti explice ceea ce nu ai inteles (sacrificand propriul timp liber),

·Cadru didactic la Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universitatii Politehnica Timisoara,

·Director la Timsoft, coordonand firma de eLearning,

·Posesorul unui uimitor blog (personal, vizitand blogul, m-am simtit ca un copil in magazinul de jucarii sau de dulciuri) care este un adevarat labirint de informatii,

·Facilitator online la University of Maryland….

·Pentru mai multe informatii va sugerez (cu toata increderea) sa accesati (aici);

 

Pe langa Carmen Holotescu, mai este si Cristi Manafu. Aici am sa fiu cinstit si am sa recunosc ca pe dansu nu il cunosc personal ci doar de la Holotescu, din BIZ si din postarile pe microblog (am inceput, de un timp, sa il urmaresc) si blog.

Despre Cristi Manafu:

·Este Managing Partner la Evensys, companie ce a organizat multe evenimente de marketing…,

·Are experienta de 8 ani in presa scrisa,

·A lucrat la dezvoltarea si lansarea unor reviste ca: „BIZ”, „STUFF”, „CAMPAIGN”…,

·A fost membru al juriului la OLIMPIADELE COMUNICARII

 Un pionier in afisarea politicii editoriale pe blog, unde puteti citi amanuntit detaliile. Daca doriti sa cititi politica editoriala (eu va recomand sa o faceti pentru ca merita citita) apasati (aici)

·Posesorul unui blog interesant. Unul dintre blogurile foarte citite.

·Este unul din „greii universului blogging” fiind citat si in articolul „PUTEREA BLOGURILOR” aparut nu demult

·Pentru mai multe informatii va sugerez sa accesati (aici)

 

Acum, simt nevoia sa fac o precizare atat pentru cei doi cat si pentru dumneavoastra cititorii acestui articol: orice posibila omisiune (de informatie importanta) cat si eroare – este strict vina mea si imi cer scuze daca mi-a scapat.

Va doresc succes la „chestionar”

 


Responses

  1. […] v    Popularizarea ROBLOGGERS SURVEY 2008 (aici) […]


Lasă un răspuns

Categorii

