Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 14, 2008

SUCCES LA SCOALA; MULTUMIRI

 

 

     In primul rand doresc sa ii multumesc, mult, domnului Cotrau Radu pentru ajutorul acordat la transportul manualelor scolare. Ii multumesc in mod deosebit  pentru amabilitatea de care a dat dovada(cu atat mai mult cu cat nu este angajatul scolii noastre) punand “la bataie” masina personala pentru a transporta noile manuale. MULTUMESC!!!

 

     Inainte de a continua, fiind ajunul inceperii noului an scolar, vreau sa ii urez la Alina (pentru unii Andreea) UN NOU AN SCOLAR, PLIN DE SUCCESE! Domnisoara Alina face primul pas in noua sa cariera profesionala, devine eleva a clasei a V-a – trecand astfel la un nou ciclu. Cu totii stim ca, aceasta clasa poate fi una dintre cele mai grele deoarece se trece de la un (eventual 3) dascal la mult mai multi. Ca atare, nu strica un sprijin moral in plus. Imi voi permite sa ii ofer, pe aceasta cale, o floare la inceput de an scolar. Am sa va divulg un mic secret: este o investitie buna, Alina m-a obisnuit ca la sfarsit de an scolar sa aduca o “intreaga” coronita. Alina, MULT SUCCES tie si tuturor care maine incep un nou an scolar. Floricica promisa:

 

     Pentru cei care au copii la noi la scoala, am o veste buna: am adus si al doilea transport de manuale scolare. Din fericire, micii boboci vor avea pe banca ABECEDARELE. Faptul ca avem aduse doua transporturi de manuale se datoreaza si domnului Cotrau Radu. Dansu a avut deosebita amabilitate de a ne ajuta (si la primul transport a venit pentru siguranta). Am sa imi permit sa “vorbesc” nu doar in numele meu ci si in numele dirigintilor, invatatorilor si comisiilor de manuale; cand spun MULTUMIM FRUMOS PENTRU AJUTORUL ACORDAT!

 

     Pentru posibilul deficit de manuale…mai exista speranta deoarece am mai fost programati, pentru eventuale diferente, peste o saptamana. Nu am sa mentionez numele celor doi membri din comisie care au fost cu mine, dupa manuale, DAR…am sa lansez provocarea celorlalti membrii ca, la urmatoarele drumuri sa mearga doar ei si nu tot noi cei care am fost pana acum .

VA DORESC TUTUROR UN AN SCOLAR PLIN DE SUCCESE SI DE REALIZARI PROFESIONALE!


Responses

  1. Mi se pare asa de interesant totul, ca deja am ajuns fan al acestui blog….desi nu cunosc prea multe despre blog, o sa caut sa inteleg, o sa intreb mai multe, pana atunci o sa-l vizitez mai des decat „eu”….multumesc foarte mult, sunt foarte incantata!…A inceput scoala, am o diriginta draguta, profesoara de mate, astept ceilalti profesori, sper sa fie bine, sa ne acomodam, desi atunci cand a aparut in clasa noastra doamna invatatoare ne-a cuprins dorul de clasa a IV a, dar a spus doamna diriginta ceva frumos (nu prea stiu exact cum sa scriu, dar incerc): pentru doamna invatatoare sunteti cei mai mari, pentru mine, sunteti cei mai mici si trebuie sa am grija de voi……….inca o data, multumesc si te tin la curent cu urmatoarele evenimente.

  2. Draga mea Alina, ma bucur ca inceputul de an scolar a fost frumos pentru tine. Cand ai intrebare, poti sa ma intrebi si promit sa incerc, impreuna cu tine, sa clarificam ce e cu blogul meu😉 Hmmm, vezi ca…acum ca ai promis ca ma ti la curent…trebuie sa o si faci😉 A! Nu ti-am spus pana acuma:in clasele V – VIII si dirigintele meu a fost de mate.
    MULT SUCCES!!!

  3. Iti multumesc ! E exact cum imi place mie aceea felicitare!
    Legat de imaginea de mai sus, cu manuale scolare…le-am recunoscut ca fiind din clasele mici (acum sunt mare, nu?) si mi-am adus aminte cu drag de prima zi de scoala, cat de grele erau manualele dar ce frumoase mi se pareau!…cred ca acei copii care vin la biblioteca la tine au mare noroc ca esti acolo pentru ei..

  4. Draga mea Alina, eu iti multumesc si…ma bucur ca mai treci pe aici. Da, ai dreptate;in imagine sunt manualele pentru omuletii mai mici. Incerc si eu sa fac ce pot pentru ei.Mi-ar placea sa se poata face si mai mult. Da, acum esti mare-o adevarata domnisoara. Succes la scoala

  5. […] adaug un: MULTUMESC!. Acesta ii este adresat domnului RADU, [am mai amintit de ajutorul dansului (aici)] care, si de aceasta data, ne-a ajutat cu masina personala. […]


Lasă un răspuns

Categorii

