Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 19, 2008

LA MULTI ANI!!! (personal); DILEME

 

 

        Stand si gandindu-ma cu ce subiect “profesional” sa combin urarea de rigoare…mi-am dat seama (din dilema) ca am omis lucruri esentiale:

1.ACESTA ESTE BLOGUL MEU,PERSONAL. Deci…nu voi combina cu nimic “profesional” va fi STRICT, o postare personala,

2.uneori imi scapa din vedere faptul ca cei dragi sufletului meu merita, in totalitate, atentia mea fara a fi amestecati cu probleme profesionale

        ASADAR, este 19 septembrie – o zi cu incarcatura emotionala pentru mine. Intamplarea (OARE INTAMPLAREA) face ca, astazi, mai multe persoane sa aiba ZIUA DE NASTERE.

        Am sa incep cu ….. am o noua dilema. [de genul:cine a fost primul? Gaina sau oul? Si… cine este mai important? Oul? Gaina?]  Pana ma lamuresc eu cum stau treburile, am sa incep cu o persoana FOARTE IMPORTANTA si DRAGA mie: Alina.

        Cat de importanta este Alina (pentru unii Andreea 😉 )pentru mine, s-a putut deduce deja.

 

ALINA:cu ocazia zilei de nastere, iti doresc: “LA MULTI ANI!!!”, sanatate multa, fericire, note mari, colegi cu care sa te intelegi excelent.

Din pacate nu imi amintesc la cine am citit o idée interesanta despre urarile cu ocazia zilelor de nastere, sabloane formale…. Imi permit sa asimilez partial ideea. Daca imi amintesc unde am citit, promit ca voi posta autorul.

Alina, nu vreau sa te incarc cu filosofie (nu astazi) asa ca iti spun doar ca vreau sa “personalizez” urarea, mai mult. Am sa incep prin: iti doresc tot ceea ce imi doresc mie,dintre cele pozitive. LA MULTI ANI cu clipe multe petrecute in familie cu cei dragi, iti doresc ca zambetul sa apara tot mai des pe chipul tau si, TOT CE POATE FI MAI BUN.

DISTRACTIE PLACUTA!!!

http://www.youtube.com/watch?v=m44z-223UYE

 

Urmatoarea persoana careia doresc sa ii urez “LA MULTI ANI!”, este TOSKA. Aici imi permit sa schimb limba. Zelim ti “SRECAN RODJENDAN!!!” sa puno zdravlja, dobre volje I sve najbolje.

 

Acum am o noua dilema in a clarifica la cine ma refer… Am sa ma adresez la MIRELA (tind sa spun cea irepetabila dar, fiind doua irepetabile in felul lor, am sa spun ca este cea cu SB). Pentru ca este ziua tatalui ei, am sa o rog pe ea sa ii transmita “LA MULTI ANI” din partea mea.

Responses

  1. Multumesc mult!!!!!!!!!
    Mi-a placut nespus de mult…am ramas, asa, masca, cum zice „eu”…am intarziat mai mult cu raspunsul pentru ca am un program cu care trebuie sa ma obisnuiesc….si , vezi, ca s-a inventat incubatorul pentru oua, cred ca oul a fost primul…si mai important este oul (il poti manca, pot iesi puisori, poti sa-l ciocnesti de Paste..)…te mai vizitez

  2. Draga mea Alina, ma bucur ca ti-a placut si…ca ai revenit pe aici. Sper sa te obisnuiesti cat mai usor cu noul program. Daca tu spui ca, oul a fost primul, te cred…ca prea o spui cu convingere 😉 Mult succes la scoala

  3. […] dilema: “cine a fost primul oul sau gaina?” Alina (pentru unii Andreea) mi-a oferit sfatul ei (aici) in cadrul unui comentariu. Ii multumesc pentru amabilitate dar…eu tot am dilema pe cine sa il pun […]


Lasă un răspuns

Categorii

