Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 21, 2008

VESTI CU MANUALE: manuale noi(tura noua)

 

 

        Pentru cei ce au legatura cu institutia unde lucrez, am o veste buna: am adus un nou transport de manuale scolare. Trebuie sa mentionez pentru a fi FOARTE CLAR: am adus vineri un nou transport de manuale scolare. Manualele aduse vineri 19 septembrie 2008  au fost aduse in aceasta zi pentru ca ACUM AU FOST DISPONIBILE.

        Pentru toti cei care fac parte din categoria parinti, diriginti si persoane interesate: scoala noastra a primit vineri al treilea transport.

Am adus manuale scolare:

I.                   in luna AUGUST am adus manualele existente in stocul magaziei, pentru cele care nu erau disponibile – am fost PROGRAMATI in data de 12 SEPTEMBRIE,

II.                In 12 SEPTEMBRIE am adus inca un transport de manuale scolare existente, pentru cele care nu erau disponibile – am fost PROGRAMATI in 19 SEPTEMBRIE,

III.             In 19 SEPTEMBRIE am adus manualele existente.

        Inainte de a continua articolul am sa fac o mentiune clara: exista un ordin emis de MINISTER in care se prevede ca bibliotecarul sa nu fie implicat in treburi legate de secretariat si manuale scolare. Faptul ca ajut colegii din comisie este …un ajutor acordat. Reglementarea oficiala, care legal ma scuteste de munca cu manualele, ma pune intr-o pozitie in care imi permit sa fiu obiectiv dar sa pot explica “din interior” situatia, cand cineva face afirmatii fara a verifica informatia. Cu riscul de a parea dur, am sa ii rog pe toti sa faca un calcul:daca in 12- vineri (scoala incepea in 15) am adus manuale scolare de la magazia I.S.J. si urma sa mergem in 19 dupa alte manuale, CUM AR FI POSIBIL IN 15 SA FIE TOATE 100% PE BANCI(preferabil toate nou-noute)???

      Pot sa va spun cu siguranta ca facem tot ce putem sa avem un grad de acoperire, cu manuale, cat mai mare. Din pacate exista elemente care nu depind de efortul nostru.

TREBUIE SA MENTIONEZ: cu siguranta ca fiecare are vina sa dar… Atata timp cat unele edituri nu se incadreaza in termenul propus initial:ganditi-va ca POATE  NU este vinovat dirigintele, bibliotecarul, comisia de manuale a scolii, inspectorul X, Inspectoratul Scolar… ci, acel furnizor care nu “furnizeaza” manualele necesare, la momentul necesar.

Ca si in celelalte doua postari legate de manualele scolare, pentru ca asa m-am obisnuit, am sa pun o imagine legata de subiect.

 

Pentru cei carora le plac detaliile, se poate observa ca pozele au data si ora la care au fost facute = se pot observa cele 3 zile diferite, in care au fost aduse manuale.

      Am sa multumesc eu, in numele dirigintilor si a membrilor comisiilor, pe aceasta cale colegei mele Dica Roxana pentru amabilitatea de a „pune la bataie” masina personala cu scopul transportarii manualelor scolare. MULTUMESC MULT!!!In celalalt articol nu am mentionat numele celor care s-au ocupat de “adusul”manualelor scolare, lansand o  provocare celorlalti membrii. Acum am sa va spun despre cine este vorba, dintre membrii comisiilor de manuale care, alaturi de mine, s-au ocupat de aceasta problema :

1.in prima tura – colegele mele Cotrau Sofia si Beldiman Mihaela,

2.in tura a doua – colegele mele Cotrau Sofia si Beldiman Mihalea,

3.in a treia tura – colega mea Dica Roxana.


Lasă un răspuns

Categorii

