Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Octombrie 3, 2008

ACTIVITATI PE BEGA. RATUSTE

Am lipsit cateva zile din “universul online” asa ca… am sa incerc sa recuperez acum.

Am sa incep cu o tema, care contine o rubrica draga mie: ratustele. Spun draga mie, deoarece mie imi plac ratustele (indiferent ca vorbim de cele din plastic, galbene sau de cele vii). Imi pare rau ca, din motive obiective, nu am reusit sa postez informatia mai devreme – cand am aflat de la Gabriela (aici).

Inainte de a da cateva detalii, mentionez faptul ca I.S.J.Timis a transmis (in scoli) dorinta ca programul festivalului sa fie difuzat elevilor si profesorilor. Avand in vedere acest fapt, imi permit sa extrag informatia ce ma intereseaza si sa o transmit pe aceasta cale.

Inainte de a transmite informatia dorita, va pun la dispozitie cateva informatii generale, pentru cei interesati si de restul activitatilor:

<”Primăria Municipiului Timişoara, împreună cu Societatea Germană pentru Cooperare Tehnică (GTZ) vă invită în zilele de 3 şi 4 octombrie 2008 pe „Bega Bulevard”. La organizarea acestui eveniment îşi aduc, de asemenea, participarea Consulatul German Timişoara, Rotary Club Timişoara şi alţi parteneri.”Bega Bulevard” este un festival al muzicii, artei, culturii, al manifestărilor sportive şi evenimentelor inedite adresat tuturor grupurilor de vârstă.

[…]

Evenimentul „Bega Bulevard” se va desfăşura pe malurile Canalului Bega şi are ca scop conştientizarea populaţiei vizavi de ce înseamnă Bega pentru noi şi de ce este extrem de importantă revitalizarea Canalului şi a malurilor sale. Festivalul va fi conectat şi cu acţiunea de ecologizare a Canalului Bega de către Direcţia Apelor Banat. „Bega Bulevard” se va desfăşura în cinci locaţii diferite, toate în vecinătatea malurilor Canalului Bega: Parcul Alpinet, Parcul Corneliu Coposu, Parcul Rozelor, Podul de Fier din Iosefin şi terenul de sport din Parcul Poporului.”

[…]

Mai multe detalii despre Bega Bulevard la adresele:

http://www.primariatm.ro/

http://www.gtztm.ro/ „>

Si acum, INFORMATIA FOARTE IMPORTANTA!!! :

< „Sâmbătă, 4 octombrie 2008 Podul Tinereţii – Podul Traian

14.00 – 17.00 Concurs de răţuşte pe Canalul Bega

(organizator Rotary Club Timişoara, sponsor Concernul Continental)” >

Nu am rezistat tentatiei si am cumparat 2 ratuste. Mai exact trecand prin Bamboo, am observat ca o ratusca „imi facea cu ochiul” asa ca m-am dus la ea si am cumparat-o. Pentru ca m-am gandit sa nu o las singura, am gasit si „un ratoi” pe care l-am cumparat.  Asa ca , actiunea de maine nu ma prinde NEpregatit, sunt in ton cu atmosfera specifica.

Cum va spuneam la inceput, am aflat de activitate de la Gabrilea (initial), de la care am aflat si unele detalii pe care va las sa le  studiati si dumneavoastra. Aveti (aici) adresa articolului aparut la „Banateanul” si…. o adresa cu informatii (aici) despre surioara mai mare, din tari straine.

L.E.

In 2010 avem a treia editie la CURSA RATUSTELOR (click aici)


Responses

  1. Of si eu pierd competitia din cauza racelii😦

  2. Adeline, sper ca nota mea referitoare la cum a fost la ratuste, sa te apropie de atmosfera de acolo. Din pacate si alte persoane sunt bolnavioare si nu au putut fi prezente asa ca… am incercat sa aduc atmosfera mai aproape de voi. INSANATOSIRE GRABNICA

  3. Interesante ratuste, frumusele foc, au fost lansate la apa?…sper ca au ajuns tot impreuna la linia de sosire, sau sper ca le-ai ajutat sa se regaseasca…..

  4. Draga „EU” ma bucur ca si tie iti plac ratustele mele. Eu doar le-am ajutat sa se regaseasca…pe uscat. Aceste 2 ratuste nu sunt ratustele OFICIALE ale concursului ce a avut loc. Pe cele care au fost lansate la apa, le poti admira in articolul scris cu aceasta ocazie. Acolo ai imagini si clip. MA BUCUR CA AI REUSIT SA AJUNGI SI PE AICI,PE MICUL MEU BLOG. MULTUMESC!!!


Lasă un răspuns

Categorii

