Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Octombrie 3, 2008

SCUZE LIPSA si MULTUMESC

 

 

        Am o datorie fata de cititorii blogului meu: imi cer scuze pentru lipsa notelor de pe blog! Datorita unor motive obiective, am fost nevoit sa lipsesc (aproape o saptamana) din “universul online”.

        Astazi am avut o surpriza placuta (in mod normal nu imi plac surprizele), am observat ca in lipsa mea, totusi, blogul a fost vizitat.

        Am si…o placere: am placerea sa le multumesc acelora care au vizitat blogul in zilele “de lipsa”, acordandu-mi astfel o surpriza placuta.

VA MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE: IN TRECUT ATI VIZITAT, IN PREZENT VIZITATI SAU VETI VIZITA, IN VIITOR, MICUL MEU BLOG!!!

Va multumesc pentru curiozitatea acordata si… pentru timpul dumneavoastra, timp pe care l-am primit eu ca si cadou. VA MULTUMESC.

 

 

 

 


Responses

  1. Corecta asemanare….o sa merg mai des prin librarii, s-ar putea sa lansezi un curent…..

  2. Draga „EU” probabil comentariul tau vroia sa ajunga la nota anterioara😉 Totusi, tu esti una din cele mai darnice persoane, care mi-a facut multe cadouri (ma refer la timpul tau). Profit de moment pentru a spune:MULTUMESC!
    Legat de asemanare…la tine NU ESTE CAZUL. Cu toate acestea, prin librarii te las sa mergi cat de des doresti DAR…DOAR DE DRAGUL CARTILOR. Nu pentru efectul BONUS, al vanatului😉


Lasă un răspuns

Categorii

