Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Octombrie 4, 2008

SCHIMB DE CARTI ~16 (TIMISOARA)

 

         Nu imi vine sa cred ca a trecut o luna de cand a avut loc SdC15.  Din pacate(pentru mine) probabil ca nu voi ajunge nici de aceasta data la intalnire. Devin invidios, gelos si altele de acest gen – la gandul ca eu nu pot exploata aceasta sursa de informatie, asa cum o vor face cei prezenti maine.

        Pentru cei interesati, SdC  16 va avea loc (in Timisoara) in data de 5 octombrie, duminica, la ora 15. Locatia este Erick`s Coffee House, str. Vasile Alecsandri, nr.4 – in Piata Unirii.

        Mai multe informatii puteti gasi la adresa oficiala : (aici)

 

        Pentru ca vreau sa pun (cat mai repede) anuntul, nu pun imaginea cu afisul. Daca primesc acordul de a folosi acea imagine, promit ca o voi adauga. Nu de alta dar … merita vazut afisul.

        Va doresc sa gasiti fie cartile dorite, fie unele pe care sa le doriti😉

 

REVENIRE:

        Pentru ca am primit permisiunea de a folosi imaginea „afisului”, am sa adaug poza. Desi este cu intarziere, consider ca merita sa fie vazuta:


Responses

  1. Afisul poate fi preluat si fara acord, pentru ca scopul lui este de a promova evenimentul.🙂 Deci, data viitoare, nu te sfii si nu astepta „GO”-ul pentru a-l promova.🙂
    Cat despre SdC, poate daca il promovezi si la biblioteca la care lucrezi, participantii s-ar inmulti.😀

  2. vad ca sti ce pierzi !see u next time😀

  3. Tomata cu s:
    Multumesc pentru informatie. Nu m-am putut abtine,am pus(cu intarziere) poza.
    Ideea ta este una buna.Probabil ca prima data(din egoism😛 ) voi veni doar eu si…apoi(cand stiu detaliile) voi promova si la mine la biblioteca. Ma bucur ca ai revenit pe aici. A! am urmarit emisiunea (la radio – 88,8 ) la care ai participat.

  4. numaplictisi:
    Am stiut ce am stiut…acum ca aflu tot mai multe😦 Dar…am sa fac si eu pe altii sa fie invidiosi🙂
    Iti multumesc ca ai trecut pe aici

  5. 😀😳
    Si eu am tot zis ca o sa promovez schimbul la biblioteca din zona in care locuiesc, pentru ca sunt si pe acolo destul de multi iubitori de carte si ar fi foarte frumos sa ne largim comunitatea. Sper sa vii la urmatoarea intalnire sa ne cunoastem si live.

  6. Si eu sper sa ajung. Placerea, de a ne cunoaste live, va fi a mea. Legat de promovare, stai linistita, important este ca SdC a inceput in TM, ca exista si ca este pe drumul cel bun. Iti doresc o seara superba


Lasă un răspuns

Categorii

