Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Octombrie 25, 2008

FRUMUSETEA TOAMNEI

          Fiind una din zilele noastre libere, am sa fac uz de partea personala a acestui blog. Faptul ca este toamna, a fost deja sesizat dar… Zilele trecute mi-am amintit ceva, auzit cu mult timp in urma de la o persoana pe care o apreciez foarte mult, ce merita luat in calcul. Ideea era urmatoarea: “sa ne bucuram de roua dimineata”. Prima reactie poate fi de genul: teorie filosofica. Din pacate, sau… din fericire, aplicarea acestui sfat poate schimba multe lucruri. Nu o sa va tin teorie pe aceasta tema dar…va sugerez sa ma credeti pe cuvant. In spiritul acestui sfat, am sa va arat cateva fotografii facute zilele acestea. Natura este marinimoasa cu noi si, ne-a mai lasat zile insorite care ne amintesc de vara, inca exista flori frumoase si frunze verzi:

 

 

 

Mergand cu autobuzul am observat o imagine foarte frumoasa:

 

 

 

Se pare ca natura are elemente amestecate: inca mai exista verdeata dar…deja exista multe frunze “viu COLORATE” care ne spun ca …se apropie iarna:

 

 

 

Natura ne ofera o paleta variata de culori, prin intermediul frunzelor:

 

 

 

 

 

 

 

        Fiecare dintre dumneavoastra este bine sa gaseasca propria “roua” sau… si mai bine: sa inteleaga mesajul in totalitate si… sa exploateze frumosul indiferent cand si unde il va intalni. Acordati-va timpul necesar pentru a observa frumosul si…traiti in prezent pentru a putea sa VEDETI frumosul care este in jurul nostru. Pe langa frunze, mai exista si multe altele. Eu am gasit un “element” care aprecia si el frunzele si nostalgia verii:

 

 

Va doresc: sa aveti parte de cat mai multe elemente frumoase si…sa le apreciati la adevarata valoare


Responses

  1. Vorba poetului:” Niciodata toamna nu fu mai frumoasa’….din imaginile tale si mai frumoasa!.
    Asadar este adevarata zicala conform careia ” avem toamna pe care o meritam”….
    Cu drag.

  2. Ei, uite pe cineva caruia ii ingheta nasucul toamna!
    Oare cine o fi?
    Imi place aceasta pagina, ai prins intr-adevar specialul care te face sa te indragostesti de acest anotimp,….. chiar si cei care il considera mult prea racoros (!), sau mult prea ploios (!) se pare ca au revenit la alte ganduri….
    Foarte tare mi-a placut!!!!!!

  3. Draga metaphor, ma bucur mult ca ai revenit pe aici. Incerc sa vad frumosul din jur. Daca mai este si un soare puternic…super. Iti doresc toate cele bune. Cu drag

  4. Draga mea EU, ma bucur ca iti plac imaginile alese de mine. Legat de nasuc…haha! Hmmm…ai uitat ca sunt consecvent? Cand cineva sau ceva mi-a „rapit inima”, asa ramane! DAR…cand vad frumosul, recunosc. Ploaia…stiu un fan care luna aceasta prefera si el sa nu o vada😉 Ma bucur ca ai ajuns si pe aici. Te astept sa reviiiiii😀


Lasă un răspuns

Categorii

