Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Octombrie 29, 2008

MANUALE – TURA NOUA si…”straina”

         Desi poate parea ciudat, pentru data calendaristica, am mai primit un transport de manuale scolare. Cu toate ca acestea au venit mai tarziu, o colega s-a bucurat cand a vazut unul din manuale. La noi in scoala studiindu-se (la modul “avansat”) limbile straine, sunt necesare si manuale adecvate nivelului de studiu. Acest fapt a dus la necesitatea procurarii unor manuale ce tin de: SITKA ALASKA, Centrul de carte straina. Personal ma bucur, in general, cand omuletii nostri au acces la manualele necesare studiului. In cazul de fata ma bucur si datorita faptului ca aceste manuale sunt greu de procurat si … datorita faptului ca parintii vor fi “scutiti” de o cheltuiala in plus. Am sa va prezint 3 din tipurile de manuale primate.

·        La limba franceza, am primit:

 

 

 

 

·        La limba spaniola, am primit:

 

 

        Din fericire, si de aceasta data, am beneficiat de sprijin la transportul manualelor. Doresc sa ii multumesc domnului portar, din partea membrilor comisiilor de manuale si…a cadrelor didactice de la disciplinele la care au fost aduse manualele cu pricina. MULTUMESC!!! Domnul portar ne-a scutit de un drum la depozit si, a adus manualele cu masina lui.

 

        Poate ca am sa scriu, cu alta ocazie, cateva randuri si despre Sitka. Pana atunci, pentru cei interesati, am de facut o sugestie bazata pe experienta persoanala:

·        Daca va ghidati dupa catalog sau site, este de preferat sa sunati si sa va asigurati ca exista in stoc ceea ce doriti,

·        Comandati din timp ce aveti nevoie,

·        Intrebati daca, la cartea pe care o doriti, este vorba de text integral sau…altceva


Lasă un răspuns

Categorii

