Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 1, 2008

SCHIMB DE CARTI ~ 17 (TIMISOARA)

 

        Uneori timpul trece cu viteza prea mare, a trecut o luna de cand a avut loc SdC16. Am ascultat sfatul primit: am anulat doua elemente din „TO DO list” sperand ca, de aceasta data, voi avea sanse sa ajung la intalnire.   

        Pentru cei interesati, SdC  17 va avea loc (in Timisoara) maine, in data de 2 noiembrie, duminica, la ora 15. Locatia este Erick`s Coffee House, str. Vasile Alecsandri, nr.4 – in Piata Unirii.

 

        Mai multe informatii puteti gasi la adresa oficiala : (aici)

 

        De data aceasta am si afisul😉

        Va doresc sa gasiti fie cartile dorite, fie unele pe care sa le doriti

 

        Din cele aflate, prin intermediul celor care au participat, pare a fi un „eveniment” ce merita atentia noastra. Pentru ca am ratat SdC recente, am devenit un „personaj-bicolor” (spunea cineva ca: gelozia este un monstru cu ochi verzi) negru/verde: negru de invidie😉 si verde de gelozie :-) 

 


Responses

  1. Asteptam cronica evenimentului vazuta prin ochii tai.🙂

  2. Andreea, cu scuze pentru intarziere, am postat evenimentul vazut prin ochii mei. Iti multumesc pentru:
    1. ca ai revenit pe aici,
    2. ca ai amintit de mine pe blogul tau,
    3. ca ai facut ca SdC sa fie si mai placut. Noapte buna!


Lasă un răspuns

Categorii

