Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 6, 2008

(personal) LA MULTI ANI!

        Mesajul acesta este cu caracter strict personal. Mi-am amintit ca blogul este al meu asa ca imi permit acest lux. Pana ma dumiresc eu, pentru viitor , cum sta treaba legat de editarea cu caractere “atipice”, am sa ma descurc cum pot.

        Pentru mine data de astazi este una foarte importanta, cum spune reclama “Prietenii stiu de ce “

Am incercat sa tin cont de:

·        culoare:

 

 

 

q1-zi_matarone_11

·        sunet:

 

 

 

·        “miros”:

 

 

 

gladiola_31


Responses

  1. ce combinatie perfecta ai gasit pentru ziua aceasta!!!!!!!…..merita din plin persoana careia i-ai dedicat aceste trei lucruri…si se potrivesc de minune…din pacate, pentru mine e o zi mai neagra ca negru , insa ma pot bucura pentru mama ta si ii trimit din suflet sa fie sanatoasa,in primul rand , si sa incerci sub orice forma sa ii ridici oboseala de pe umeri….
    mi-a placut foarte tare darko…iar floricica e superba…..

  2. Din pacate stiu ce inseamna pentru tine aceasta data.
    Multumim pentru gandul frumos. Ma bucur ca ti-au placut elementele alese.
    Ha! Reclama avea dreptate😉
    Hmmm, femeile „din viata mea” au ce au cu acesta melodie😉
    Darko, sincer vorbind, are o voce buna si un potential urias.


Lasă un răspuns

Categorii

