Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 7, 2008

SPATIUL “h.arta”

          Astazi (ups,e trecut de 12 deci:ieri) mi-a facut o vizita fosta mea colega Maria Crista, facandu-mi o surpiza placuta. Cu Maria am avut o buna colaborare, cu ceva timp in urma. Maria este membra a grupului h.arta”. Cu aceasta ocazie am aflat ca si-au schimbat locatia, in Timisoara, pe strada Zugrav Nedelcu Nr.11. Pentru cei din Timisoara (personal stau mai greu cu orientarea) am sa spun ca, intrarea se face pe partea din Splaiul Tudor Vladimirescu.

        Pentru a va ajuta la orientarea corecta, am sa va prezint si o schema a zonei:

 

h-b-b

 

 

        Am avut placerea sa vizitez “galeria” (si atunci, am fost invitat direct) inca pe cand avea vechea locatie. A fost o placere sa vad “creatiile” expuse.  Poate parea banal dar, eu ca si copilutii, mi-a ramas intiparita o “lucrare” foarte interesanta cu “vizualizare inversa” ce avea oglinda mare intr-un spatiu gen camaruta. O prezentare podea-tavan unde oglinda facea prezentarea. Imi pare rau ca nu am avut aparatul de fotografiat la mine ;)  In cuvinte nu am cum sa va descriu tot farmecul, merita vazut la fata locului. Pe vremea aceea am incercat sa o ajut si eu la “popularizare” expunand afisul si alte materiale. Sper ca pe viitor sa aflu, de la ea, din timp despre evenimentele organizate de ei, pentru a putea sa va comunic si voua.

        Sincer vorbind, sunt curios cu ce bunataturi ne vor incanta de acum inainte.

#

#

        Sunt curios sa vad cum este actuala locatie, fosta locatie era un spatiu mare, luminos, interesant organizat. Le doresc succes in continuare.  


Lasă un răspuns

Categorii

