Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 21, 2008

SIFT 2008 (21-22 noiembrie)

 

 

        Ieri am primit de la o fosta eleva (cititoare 😉 ) “fluturi” cu reclama la SIFT, pentru cititorii bibliotecii – cei posibil interesati. Asa ca, copil cuminte, am sa ii dau o mana de ajutor (la promovare) aratandu-va si voua materialul cu pricina (mai in gluma, mai in serios:nu am vazut restrictie copyright 🙂 asa ca imi permit gestul):

 

s-i-f-t

       SIFT – Salonul International de Franciza Timisoara. Dupa spusele unora – un targ de joburi, dupa “spusele” fluturasului – “mai mult decat un targ de job-uri”. Sceptic fiind 😉 am sa formulez in felul urmator: cei interesati de subiectul FRANCIZA ar fi bine sa arunce o privire la fata locului. Evident, indiferent cine, cei care aveti ceva timp sau sunteti curiosi din fire – puteti sa mergeti sa vedeti despre ce este vorba, poate fi interesant.

       Din cate spune “domnul fluture”, actiunea are loc in 21-22 noiembrie 2008, in Timisoara si este organizat sub aripa protectoare a CENTRULUI REGIONAL DE AFACERI TIMISOARA AL CCIAT. Asa ca, are “antetul” Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timisoara. Daca o tin tot asa, am sa devin „stirile de dimineata” 😀

Lasă un răspuns

Categorii

