Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Decembrie 7, 2008

SCHIMB DE CARTI #18 TIMISOARA

 

        Desi nu sunt sigur ca voi reusi sa ajung, va anunt pe voi: in 7 decembrie are loc un nou SdC in Timisoara. De aceasta data, se pare, locatia este diferita. Ultima intalnire  SdC a anului 2008 va avea loc in Funky Cafe Bar (in Piata Unirii, pe strada Mercy), duminica, 7 decembrie 2008, tot de la ora 15.00.

Sursa informatiei este (aici) pe pagina oficiala.

Afisul este in ton cu sezonul:

sdc_timisoara-18

 

        Am sa incerc sa ajung desiii… Merita sa incercati sa ajungeti pe acolo. Ceea ce am omis eu sa mentionez in articolul de luna trecuta (aici)  este urmatorul fapt (sssssst sa nu ma auda cineva😉 ) SdC poate fi folosit si cu alt scop decat cel de a schimba carti. Na! Am “spus-o” cu voce tare🙂 poate fi folosit si cu scopul “spionajului tehnic”😉 In ce sens spionaj? Simplu: pentru ca la SdC se si discuta despre cartile citite, poti afla detalii despre o carte.  Acest lucru poate fi util (in cazul meu) in doua feluri:

1.     omul poate afla cate ceva despre o carte, poate sa isi formeze o idee si decide daca doreste sa afle totul – citind-o sau…lasa pe altul

2.     daca la randul vostru “lucrati” cu persoane interesate de carti, profesional sau prieteneste: puteti afla detalii care va pot fi utile in “consilierea” celui care doreste o carte dar nu stie care sa o aleaga. Puteti sa ii spuneti parerea unor persoane, care au citit-o deja, despre o anumita carte. Despre “preferabilitatea” NON influentarii cititorului in anumite situatii… cu alta ocazie.

Acum… ma gandesc daca sa fac o chestie specifica multor persoane (celor de pe meleagurile apropiate) – transferul de responsabilitate😉 In acest caz, ar fi necesar sa dau vina pe fete:

1. Oana care, in loc sa imi usureze efortul de a ajunge la SdC, ma „saboteaza”😀 : Cartea pe care eu o astept de o luna, este la ea…iar ea (Oana) nu merge la SdC (de aceasta data)

2. Andreea care, dupa ce s-a dat de gol ca detine o carte pe care o vreau si eu, a promis-o altcuiva.😦

Pai se poate asa ceva fetelor???😀😉 Cu toate acestea am sa incerc sa ajung si eu pe acolo. Anul viitor am sa vin cu un caiet si creion pentru a lua notite😉


Responses

  1. de ce nu spui ce carti vrei? ca poate facem cumva sa le gasim pe acasa.😛

  2. @danutz Din pacate nu am ajuns la SdC😦
    Faza cu fetele era, mai mult in gluma. Acum nu prea mai are rost dar…ma interesau cele doua carti:
    1. cartea despre BRAND – ce era la Oana
    2. cartea despre budism – de care spunea Andreea. Sper sa ne vedem luna viitoare.

  3. Iaaaau, sa nu-mi zici ca de-asta n-ai venit? ;))

    Cartea n-am promis-o nimanui. Ati cerut-o 2 persoane si urma sa va intelegeti voi. Oricum, ramane in circuit, deci o sa ajunga la toti care o vor.😛

  4. @Tomata Hmmm…acum trebuie sa aflu la cine e cartea, sa stiu cand sa „strig”. Ai vazut ce mi-ai facut😉 ? Daca stiam ca citesti mesajul…:D ii spuneam la @danutz ca voi doua sunteti singurele vinovate pentru absenta mea😉 Trebuie sa aflu ce carti mai ai si…sa te pun sa imi promiti cartea😉


Lasă un răspuns

Categorii

