Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Decembrie 24, 2008

WORLD CLASS – avantaj de sezon

         Pentru cei interesati de FITNESS, acum este un moment bun pentru a lua masuri. Nu stiu daca sarbatorile sunt motivul dar…eu am sa consider ca este o oferta facuta in colaborare cu Mosul. Despre ce este vorba? Aici am sa fac o paranteza si am sa ii amintesc la Adelina (pe blogul careia nu pot intra, pe moment) ceea ce ii spuneam mai demult: daca mai vrei, si ai ascultat sfatul meu – acum e momentul sa iti faci “abonament” la sala.

        Ca sa revin la subiect: este vorba despre o reducere SUBSTANTIALA la taxa. Pentru cei care poate nu stiti ce este cu WORLD CLASS, am sa incerc sa va spun eu: este vorba de un FITNESS CENTER cu un nivel ridicat de calitate. Acest centru il puteti gasi in incinta Iuliu Mall din Timisoara (pentru cei din Timisoara) sau in alte cateva localitati.

Care este marele avantaj?

        Avantajul (de sezon😉 ) este acela ca: daca va inscrieti pana la 31 decembrie 2008, la abonamentul platit pe un an de zile, beneficiati de o “economisire” a sumei de 500 lei noi sau 5 milioane vechi. Poate parea putin sau poate fi MULT, cu atat mai mult cu cat de acesti bani va puteti lua ceva la care tanjiti demult.

ATENTIE: daca sunteti interesati si inca nu ati fost sa va inscrieti, mergeti acolo pana la 31 decembrie. In data de 25 este inchis iar in 24, 26 si 31 programul este scurtat putintel.

Alte avantaje:

·        Conditii (de spatiu) bune

·        Antrenori care stiu ce fac (profesionisti)

·        Dusuri la vestiare

·        Sauna “uscata😉 ”

·        Puteti face si masaj (se plateste separat)

·        Aparatura performanta

·        Bicicletele si benzile au computer “de bord” cu diferite programe

·        Aveti inclusa sedinta cu instructor personal (Nr. in functie de tipul abonamentului) care va face un program de urmat – in functie de ceea ce doriti sa obtineti

·        Puteti plati sedinte personale, ori de cate ori considerati necesar…

Ce puteti face acolo?

Pai cam suficiente:

·        Aerobic

·        Cardio

·        Cycling

·       

 

Ca sa nu fac discriminare „de oras” am sa va las sa cautati singuri pe pagina oficiala (aici)

 

 

 

 

 

 

 


Responses

  1. Well, merci ca m-ai relansat.🙂 Ma voi interesa🙂

  2. Ma bucur ca ai recuperat blogul. Tu ai cititorii tai😉 Daca o persoana a aflat de la mine si devine „abonat”… am si eu un merit🙂😉

  3. Doamne fereste. Nu veniti la World Class Timisoara. O sa va luati o mareeeeeeeee teapa. Serviciile sunt praf. Veti regreta.
    Dusuri in permanenta infundate, stricate.
    Sauna miroase a urina.
    Aparatura veche.
    „Bicicletele si benzile au computere” care merg cu erori.Ar trebui casate.

  4. @Dan.Probabil adeavarul este la mijloc.Da ai dreaptate cand spui ca dusurile au problema la scurgere, asa este.Sauna nu ma pot exprima.Aparatura…nu imi pare chiar asa de veche din contra.La compuetere,osingura data am nimerit unul care nu mergea in rest functionau. E drept ca, daca dorim sa gasim bube, vom reusi sa gasim si la cea mai performanta sala.Ceea ce doream eu sa spun este ca:fata de alte sali conditiile sunt satisfacatoare (evident cu micile lipsuri care mai scapa).Fiecare poate vizita totul inainte de a se inscrie asa ca poate avea propria parere la fata locului.


Lasă un răspuns

Categorii

