Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Decembrie 30, 2008

CARTI DE LA AMBASADA

 

        Din fericire, uneori, mai beneficiem si de cate un mic sprijin din partea Ambasadei sau altor donatori. Este vorba despre Ambasada Frantei. Am primit zilele trecute cateva carti, in limba franceza, de la Ambasada. Ca sa nu va retin cu alte teorii, am sa va dau trei exemple din cadrul cartilor primite de aceasta data, este vorba despre:

1.     LE LIVRE DE `INTERNET

 

c1-s8301393

 

 

In aceasta carte puteti citi despre elemente cum ar fi

         introducere in Internet

         instalarea unei conexiuni de gen ADSL

         navigarea cu ajutorul Internet Explorer

         folosirea mesageriei electronice

         descoperirea grupului de discutii si…alte elemente

2.     RECHERCHE DOCUMENTAIRE ET APPRENTISSAGE

 

c2-s8301404

 

 

Ca sa nu fim egoisti, o sa va dau si cateva puncte in limba franceza (ca tot sunt in franceza aceste carti)

         La maitrise de l`information

         De la pedagogie a la didactique

         Autonomie et responsabilite:une question de pouvoir

         L`apprentissage de la tolerance si…altele

3.     INTERNET ET LA CLASSE DE LANGUE

 

s8301396

 

X carte bicolora

Aici poate fi interesant de mentionat partea a doua a cartii unde avem parte de diferite scenarii:

         Proteger l`environnement

         L`ecole en France[

         Les impressionists

         Le plus grand Francais de tout les temps

 

        Toate aceste elemente, si multe   altele…le puteti studia cu ajutorul cartilor. Aceste carti vor putea fi studiate de catre cititorii nostri.

         Pentru ca asa este frumos, am sa profit de aceasta ocazie pentru a transmite celor de la ambasada:MULTUMIM PENTRU CARTILE PRIMITE!


Responses

  1. Stefan, spune drept: tu ai vrut sa-mi ” faci pofta ” cu cartile alea sau…. ca vad ca toate-s in franceza!

    LA MULTI ANI!!!!! SA TE DISTREZI FAIN LA CUMPANA DINTRE ANI!!!!

    Ai mei barbati sunt inca la bowling, sper ca nu or sa stea acolo pana anul viitor!!! ( este ora 17, 31 dec 2008)

    Numai bine, Neli

  2. Hi hi😀 vezi ca stiiiii, vroiam sa iti fac pofta😉
    UN AN NOU FERICIT iti doresc
    Asa e cu barbatii , sti cand pleaca … mai greu cand se intorc. Ai tai vor veni la timp acasa, desi…sa te desparti de bowling pana anul viitor…e cam greu😉

  3. Draga Stefan, te rog sa vezi la mine pe blog la comentarii daca am reusit sa-mi fac tema de casa pe anul acesta; eu am incercat.

    Sa-mi spui daca stii cum se face sa-mi apara pe blog fereastra ” metaphor pe cirip.ro”
    Merci.

    Cum ai petrecut de Revelion??

  4. Draga metaphor, important este ca ai incercat😀 Se pare ca nu ai reusit DAR…asteptam pana intrebam pe Gabriela cum se face, ea are blog identic cu optiunea Nume/Adresa URL activata.
    Pentru fereastra „pe cirip” cel mai bine apeleaza la @cami ea este asul in domeniu.


Lasă un răspuns

Categorii

