Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 2, 2009

AN NOU FERICIT!!!

UN AN NOU FERICIT

               si

LA MULTI ANI!!!

 

        Cu ocazia inceperii noului an, va doresc tuturor un an plin de: sanatate, fericire, realizari personale, realizari profesionale, liniste sufleteasca, caldura in suflet, multa dragoste, intelepciune si…tot felul de elemente POZITIVE

        Stiu ca multa lume considera acest gen de urari ca fiind un “CLISEU” dar…cu scuze pentru lipsa de “ingeniozitate”, va spun ca urarea a fost facuta din inima. Va las voua “puterea”  de a adauga la lista, ORICE ELEMENT POZITIV (gen: excursii in strainatate, laptopul pe care il doriti de mult timp, masina aceea cu multi cai putere…)

        Pentru a mai reduce din intensitatea CLISEULUI, am sa incerc sa nu va pun pe toti la gramada si… postez felicitari “personalizate” pe grupuri😉

 

        Am sa incep cu VIZITATORII ACESTUI BLOG. Va multumesc pentru faptul ca, desi timpul este strict dramuit, gasiti cateva clipe pentru a arunca o privire pe bloguletul meu. Va doresc LA MULTI ANI!!! :

 

 

2009-vizitatori1

 

 

        Am sa continui lista cu colegii de cursmb si … toti CIRIPITORII:

 

 

2009-ciripitori-b

 

 

Am sa amintesc doar cativa dintre ei:

Cami 

Gabriela

Cornelia  (cunoscuta ONLINE ca Metaphor)

Cristian 

Petrvs 

TBD 

Mai sunt si altii dar…de la cei mentionati am invatat mai multe sau am colaborat mai mult. A! mai sunt cei care nu au adresa la care sa va trimit (eventual de mb) cum este cazul la

@Nicoleta13

@Adinia

 

        Am sa trec la BLOGGERII , pe blogurile carora mai am obiceiul sa bantui:

 

2009-bloggeri

 

 

Am sa amintesc doar cateva exemple:

Paula

Carina

Adelina 

Am inceput cu cele trei deoarece au fost printre primele bloguri citite de mine si… am avut placerea sa cunosc personal “autorii” si le cunosc de multi ani.

Mai bantui pe la:

Claudia 

Miruna 

“Barbie” 

Iren 

Alina 

Cornelia (2)

Mai sunt si altele dar…acestea sunt folosite des cu domnul Reader

 

        Mai am o categorie: cei de la SCHIMB DE CARTI:

 

2009-sdc1

 

 

Amintesc doar cativa, pe care am avut placerea sa ii cunosc sau pe blogul carora mai bantui:

Andreea 

Rebecca 

Oana 

Richie 

Cami 

Danutz 

Andra 

Ama 

Nu in   ultimul rand

SdC 

 

Cam atat, pe moment.

 

        Daca….(cu siguranta) am omis pe cineva, imi cer scuze si… asta nu inseamna ca urarea nu este valabila si pentru ei. In gluma spus, daca ajung pe acest blog, intra oricum la categoria vizitatori😉

 

UN AN NOU FERICIT SI LA MULTI ANI!!!

 

 

P.S.

Cu ajutorul lui Metaphor, am observat ca am lasat loc unei mici confuzii: apar doua locuri cu numele Cornelia. Am facut mici modificari:

– la grupul  CIRIPITORI, Cornelia = Metaphor (LINKUL era pus corespunzator, numele putea fi confundat)

– la grupul BLOGGERI, Cornelia = dupa modificare Cornelia (2) este cea cu „pomul”

Daca am mai „intortochiat” ceva, va rog sa imi spuneti

 


Responses

  1. Draga Stefan, ce fain ne-ai urat! Merci! Pe mine m-ai scris sub numele de Cornelia sau era vorba de altcineva? Ca eu, online, sunt obisnuta cu Metaphor.E una si aceeasi persoana?Adica eu?
    Merci, si tie LA MULTI ANI! Ma bucur de cunostinta si sa ne uram la mai multe colaborari in noul an 2009!!!

  2. Draga metaphor, daca te referi la grupul CIRIPITORI – la Cornelia este vorba de tine (este linkul spre blogul tau), am incercat sa trec numele real (la cei care stiam). Daca te referi la grupul BLOGGERI…ai dreptate, acum mi-am dat seama ca acolo mai este o Cornelia. Am sa fac corectarile de rigoare. Revin

  3. da, e mai bine sa ma treci cu user-name-ul metaphor, parca asa ma recunosc si eu mai bine
    Merci

  4. Am facut corectarile de rigoare!😉 si la tine si la cealalta Cornelia. Mi-am insusit „critica” si…la mine pe blog am sa te trec ca metaphor.
    Cand mai vezi vreo buba…trage-ma de maneca si …incercam sa rezolvam.

  5. Stefaaaaaaan, cum fac sa am ” Comentarii recente” ?

  6. Metaphor, incearca sa te uiti atent la partea de WIDGETS poate gasesti comanda necesara. Daca nu…vedem noi ce facem

  7. […] v    Am   inceput anul cu o urare si o felicitare (aici)    […]


Lasă un răspuns

Categorii

