Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 8, 2009

:-(

 

        O parte din persoanele care au blog (personal) il folosesc pe post de jurnal. Daca ne gandim bine, vrand NEvrand, la toti este un fel de jurnal (cronologic, arhivat…)   Nu credeam ca voi simti o nevoie atat de acuta, de  a scrie un articol pe blog, unul din adancul sufletului. Aceasta zi o voi tine minte (Nu, nu ca pe o superba,a doua, zi de Craciun).  Initial am avut si titlu, am inceput sa scriu… Apoi am vrut sa pun doar actualul titlu iar in locul articolului sa trec trei puncte DAR…mi-am dat seama ca ar putea parea eroare tehnica. Am decis sa fac aceasta introducere pentru a clarifica lipsa problemei tehnice (a blogului). Asa ca:

[…] ………………………………….. […]


Responses

  1. Deci…..?????!!!!!????

  2. Draga Metaphor, pana ma hotarasc daca (candva) voi scrie ceea ce doream, comentariul este:


Lasă un răspuns

Categorii

