Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 15, 2009

EMINESCU – activitati

 

         Inainte de a prezenta tema de astazi, doresc sa imi cer scuze pentru intarzierea postarii cu SdC si altele dar…. Voi incerca sa recuperez.

 

        Revenind la tema de atsazi: la mine in biblioteca si la noi in scoala, astazi au avut loc cateva activitati cu tema “EMINESCU”.  Am sa incerc sa va prezint cateva imagini cu materialele pregatite. (am facut si poze cu “oameni” dar…acelea sunt secrete 😉 )

Pentru inceput, am sa va prezint cateva imagini cu ceea ce am pregatit in biblioteca:

·        Am organizat o mica expozitie de carte

·        Am “anuntat” expozitia punand mici afise:

 

1-s8301764

 

 

        Trebuie sa mantionez ca ceea ce am organizat eu, este o particica cu care am contribuit la activitatea organizata de colegii mei. Inainte de a trece mai departe vreau sa mentionez persoanele cu care am colaborat direct: prof. Tache Luana si prof. Graore Bogdan.

Expozitia de carte am incercat sa o organizez pe 3 elemente:

        a) carti cu operele lui Eminescu:

2-s8301786

 

 

        b) carti, scrise de alti autori, despre Eminescu si opera sa:

 

3-s8301787

 

 

        c) o paralela Eminescu – Becquer:

 

4-s8301897

5-s8301893

 

O tentativa de ansamblu, cu cartile:

 

6-s8301777

 

 

·        Am folosit imagini cu portretul autorului:

 

7-s8301905

 

 

        In cadrul celorlalte activitati au participat si alti profesori, cu elevii lor, de la catedra de romana, engleza si germana. Cateva cadre didactice sunt: Dica Roxana, Opris Mihaela, Caprariu Alina, Florea Camelia – catedra de romana; Marcu Corina – catedra de engleza. Activitatea nu ar fi avut farmec fara contributia omuletilor micuti, intreaga activitate a inceput cu glasurile omuletilor condusi de catre invatatoarea Stoian Eva.

Am avut placerea sa admir cateva creatii ale unor elevi foarte talentati. Imi permit sa “sar” peste elementele care implica persoane si sa trec la cele care implica “materiale”, nu inainte de a aminti cateva detalii “umane”:

         au fost elevi care au tradus poezii in diverse limbi. Aici amintesc un element original, recitarea in limba portugheza realizata de unul din elevii scolii noastre,

         o eleva a “cantat”, ceea ce a adus un plus de farmec,

         unii elevi au realizat prezentari gen “slide PP”

 

Acum, trecand la partea  “materiala”, va prezint cateva exemple:

         o foarte talentata eleva a realizat doua planse mari :

 

8-s8301890

9-s83018491

 

Alta eleva a realizat o plansa cu “dragostea lui Eminescu”:

 

10-s8301850

 

 

Cu ajutorul unui video proiector, am avut placerea sa vedem textul unor poezii la care elevi talentati au realizat “fundal grafic”:

11-s8301843

 

 

Va spuneam la inceput, despre paralela Eminescu – Becquer, in acest sens au fost realizate diferite traduceri ale textelor:

 

12-s8301899

 

 

Alte creatii:

 

s8301852

s8301860


Responses

  1. Incep sa cred ca scoala ta etse MODEL! fELICITARI PENTRU EMINESCU!

  2. Hmmmm…. hai sa spunem asa: orice scoala are copii talentati (in primul rand). Reusita activitatii se datoreaza celor CATIVA dascali care au pus suflet in activitate si… au stiut sa aprecieze CE MINUNI (in sensul bun!!!) POT FACE ELEVII. Din pacate mai sunt si persoane care NU STIU (nu pot) sa aprecieze CEEA CE SE FACE. Asa ca…poate CANDVA se ajunge si la complimentul tau.
    MULTUMESC eu, pentru compliment si felicitare, in numele colegilor care au organizat frumoasa activitate

  3. […] ca am colaborat la activitatile organizate in 15 ianuarie (cu tema Eminescu) a fost prezentat (aici) . Faptul ca expozitia a fost “prelungita” si ca au fost si vizite organizate (in prelungiri) […]

  4. […] v    Despre  participarea bibliotecii la activitatile “EMINESCU” am scris  (aici)         […]

  5. Felicitari pentru initiativa si pentru blog!

    EMINESCU SECRETUL POLITIC

    ECONOMISTUL MIHAI EMINESCU

    Aceste carti sint publicate cu CopyLIBER (au copierea, traducerea, difuzarea neingradite si gratuite).

    Daca aveti html-ul dezactivat: cu PASTE asezati link-ul in browser si, apoi, apasati ENTER.

  6. super tare


Lasă un răspuns

Categorii

