Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 18, 2009

DESPRE SCHIMB DE CARTI #19

        Am intarziat cu articolul despre schimb de carti (motive obiective) dar… se spune ca “mai bine mai tarziu decat deloc”.  Hmmm … speram ca, daca tot am intarziat, voi gasi la Ama lista cu participantii (sa ma mai luminez si eu cu “cine este cine si, cine ce “adresa” are”). Am gasit lista dar…a fost egoista si nu m-a lamurit prea tare😦 lasand doar prenume. Dar… sa revin

        Inainte de SdC spuneam ca am incredere in Ama si ceilalti, pentru alegerea noului loc de intalnire al SdC, am avut dreptate alegerea este una SUPER.  Decorul din local este unul fain, atmosfera placuta, muzica placuta si… daca mai esti si in compania unor persoane placute, este clar ca este O FORMULA SUPER REUSITA. Cel putin, acesta este punctul meu de vedere. De aceasta data au lipsit unii colegi pe care ii stiam dar… am vazut persoane noi (pe care, eu, nu le stiam). Faptul ca “formula” sau “reteta” a fost una SUPER, il pot dovedi prezentandu-va cateva din “ingredientele retetei” mentionate:

·        Am sa incep cu oamenii care au facut ca totul sa fie placut:

 

1-19-s8301715

 

 

·        Interiorul locatiei:

 

interior-s8301756

interior-2-s8301755

 

 

 

·        Cartile:

 

2-19-s8301748

 

 

        Vrand sa va prezint si imagine cu ce se poate consuma acolo… am constientizat ca m-am lasat captat de atmosfera generala si am uitat sa fac pozele necesare. Va asigur ca puteti gasi bunataturi pe care doar privindu-le vrei automat sa le comanzi si tu. La noi asa s-a intamplat😉 colegii pot sa confirme🙂

Fiecare carte a fost prezentata si, unele din ele au fost “discutate”:

 

3-19-s8301742

 

 

        Desi pe unii colegi nu ii cunosc si…”lista” nu prea m-a ajutat, pentru a nu vitregi pe cineva – prezint lista obtinuta de la Ama:

Tomata, Ovidiu, Livia, Cristina, Oana, Razvan, Andra, Richie, Emilian, Mihaela, Alina, Andreea, Alexandra, Ilona, Danut, Robyn, Stefan, Daniel, echipa de filmare a […]

 Un lucru este clar, pentru mine, si anume: la urmatorul SdC trebuie sa incerc sa ii cunosc pe toti cei pe care nu ii stiu. Cu riscul de a “ma baga singur in seama”😉 ma voi baga in seama🙂 .  

Am uitat sa va spun ca a fost si o echipa de filmare.

Personal, am reusit sa intru in posesia uneia din cartile pe care le doream, cealalta voi incerca sa o obtin data viitoare.

        Le multumesc tuturor colegilor pentru orele petrecute intr-un mod placut. Trebuie sa recunosc ca a fost o placere sa asist la “discutiile” despre film, gatit…alaturi de:  

Andra, Razvan, Richie, Oana, Danutz, (daca nu ma insel) Alina si inca o colega. Aici, referitor la grupul mentionat, trebuie sa Rog colegii sa ma ajute. Rugamintile:

1.     daca am notat corect blogul la Danutz (cel de la care am de “furat” o carte),

2.     daca am retinut bine numele de Alina si …care este adresa blogului

3.     numele si blogul colegei cu “nasitul” care urma sa plece in…

Am sa va prezint, inca, cativa din cei pe care ii stiam deja, cu scuze pentru posibilele scapari:

 

Andreea (din pacate nu se simtea bine, sper ca s-a insanatosit repede), Ama

Tuturor celorlalti le transmit scuze, pentru omiterea adresei si…rog info pentru corectura ulterioara.

Mai multe imagini (aici)

 


Responses

  1. de la danutz: ala e blogul meu.🙂
    Promit sa iti dau cartea in februarie

  2. Tu care esti in poze????

  3. @danutz, ma bucur ca am retinut bine adresa blogului tau. E bine si in februarie😉 cu carticica. O zi placuta iti doresc

  4. Draga @metaphor, e clar: esti consecventa in ideea cu poza😉 In pozele acestea nu apar, eu fotografiam😉 Dar… mai urmeaza sa apara ceva la un coleg si… ma poti vedea la intalnirea cu @cami13 cand tu erai online cu sorinel. Acolo apar in 3 locuri. O zi cat mai placuta iti doresc


Lasă un răspuns

Categorii

