Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 25, 2009

EXPOZITIE cu “activitate prelungita” &…

 

         Faptul ca am colaborat la activitatile organizate in 15 ianuarie (cu tema Eminescu) a fost prezentat (aici) . Faptul ca expozitia a fost “prelungita” si ca au fost si vizite organizate (in prelungiri) trebuie sa recunosc ca m-a mirat. Dupa cum spuneam, am mai pastrat (putintel) expozitia . Am sa va prezint doar un exemplu: vizita organizata, la cererea omuletilor, a clasei a III –a A, la care invatatoare este inst. Nacov Teodora. Am profitat de moment si: am dat fiecarui omulet cate un calendar al bibliotecii, (cu scopul secret🙂 ) sa poata tine mai bine evidenta termenului de returnare a cartilor😉 . Tot spuneam ca am facut si poze “cu oameni” dar nu le-am aratat, am reusit sa gasesc si una in care sa nu se vada fetele omuletilor dar😉  …sa se vada ca erau si omuleti:

 

activitate-prelungita

 

 

        Profitand de faptul ca am REadus in discutie subiectul Eminescu, am sa va ofer o adresa pe care merita sa o vizitati. Este vorba de o REUSITA realizare a unui text folosind titluri de poezii ale poetului Eminescu. Parerea mea este ca merita sa aruncati o privire (aici) pe textul amintit.


Lasă un răspuns

Categorii

