Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 31, 2009

SCHIMB DE CARTI # 20

 

         Se pare ca timpul a prins viteza 😉 Spun asta pentru simplul fapt ca…parca ieri am fost la schimb de carti. E drept ca, in ianuarie a fost organizat ceva mai tarziu dar…

Am ajuns la numarul 20 cu SdC. Asa ca: va propun sa alocati o bucatica din timpul vostru pentru carti. Pentru cei din Timisoara: SdC numarul 20 va avea loc tot in aceeasi locatie (ca si in luna ianuarie):

Funky Cafe Bar (in Piata Unirii), la ora 15.00, duminica 1 februarie 2008.

 

Am sa incerc sa va “cuceresc” cu afisul acestei editii:

sdc_feb_tim1

Pagina oficiala este (aici)

Sunt pregatit cu tot felul de argumente, pentru a va corupe:

1.     iubitorii de beletristica au o oferta bogata, de carti, din acest domeniu. Am reusit sa va atrag la SdC? Inca nu? Atunci:

2.     fiecare poate gasi o “licoare magica” pe gustul sau: diverse tipuri de ceaiuri, cafele, ciocolata calda… Am reusit sa va atrag la SdC? Inca nu? Atunci:

3.     gazda noastra “Funky Café Bar” are o atmosfera retro CUCERITOARE! Cu aceste 3 argumente TREBUIA sa va fi convins. Cu toate acestea, am sa presupun ca au mai ramas cativa care nu sunt 100% siguri, asa ca:

4.     lo sa gasiti niste oameni minunati, la SdC, care fac o atmosfera foarte placuta. Timpul parca zboara in compania lor.

 

Responses

  1. Am citit pe BookBlog ca schimb de carti ar fi azi. Banuiesc ca era o eroare de programe. Poate, cu putin noroc, ajung si eu la aceasta editie. Absentez nemotivat de vreo 6 editii deja…

  2. Adeline Eu am luat informatia de la Ama si de la SdC asa ca… sper ca data corecta e cea de maine. Mai bine mai tarziu decat deloc 😉 si eu incerc sa ajung. Cu siguranta esti bine primita indiferent cand ajungi. Te asteptam

  3. Vad ca ai lucrat mult p-aici de cand nu am mai trecut.Adica pe blogul tau. Dar si tu o sa ai surprize…;sunt incantata ca am mai invatat ceva.Inca ma chinui sa postez Comentarii recente.Sau Articole recente.
    Numai bine!

  4. Am incercat si eu 😉 Oricand esti asteptata, cu drag, sa treci pe aici. Am fost, am si comentat.


Lasă un răspuns

Categorii

