Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 5, 2009

COLABORATORI

COLABORATORI

        Inainte de a enumera colaborarile, TREBUIE  sa imi cer scuze fata de toti cei care au colaborat cu mine si… nu se regasesc pe lista. Acest lucru se datoreaza exclusiv “lapsusului” meu sau lipsei de acord primita in scris.

 Ordinea in care am sa ii notez, pe cei cu care am colaborat, nu indica o preferinta anume,  A FOST O ONOARE SI O PLACERE SA COLABOREZ CU ACESTE PERSOANE SI INSTITUTII. Profit de aceasta ocazie pentru a transmite un sincer: MULTUMESC!

 

CATIVA COLABORATORI:

Am sa enumar cateva din domeniile de colaborare.

1)    Un prim domeniu este I.L.L.

2)    Promovarea sectiei de Biblioteconomie de la Universitatea de Vest din Timisoara

3)    Informare, discutii pe tema regulamentului…

4)    Procurarea materialelor cu informatii profesionale

CATIVA COLABORATORI:

CAMELIA BOCA, ANDREEA STANOIU, SILVIA MATEI, DANA PUSCASU, DOINA STANCIU, GABRIEL ZANESCU,  MARIA MICLE, ADRIANA GHEORGHIU, RALUCA TRIFU,

Pe colaboratorii omisi (spre rusinea mea) ii rog sa ma scuze si sa imi atraga atentia pentru a putea corecta greseala.

 

P.S. SCUZE!!!  COLABORATORII si domeniul respectivei colaborari la nota de (aici)

P.P.S. Intre timp am publicat si continuarea prezentarii colaboratorilor, se poate vedea lista in nota de (aici)


Lasă un răspuns

Categorii

