Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 7, 2009

Revenire COLABORATORI part. 1

 Am avut o problema tehnica la postarea cu COLABORATORI asa ca, cu scuzele de rigoare, revin asupra notei respective.

COLABORATORI

 Pe parcurs, am beneficiat de diferite colaborari care mi-au fost de un real folos. TREBUIE  sa imi cer scuze fata de toti cei care au colaborat cu mine si… nu se regasesc pe lista. Acest lucru se datoreaza exclusiv “lapsusului” meu sau lipsei de acord primita in scris (inca nu am ajuns sa intreb mai multe persoane). Stiu… ceea ce a fost facut oficial nu ar necesita acordul persoanelor in cauza dar… eu sunt mai “de moda veche”. Ordinea in care am sa ii notez, pe cei cu care am colaborat, nu indica o preferinta anume,  A FOST O ONOARE SI O PLACERE SA COLABOREZ CU ACESTE PERSOANE SI INSTITUTII. Profit de aceasta ocazie pentru a transmite un sincer: MULTUMESC!

Promit ca am sa revin si cu restul colaboratorilor (macar, la fel, cu o parte din cei ramasi)

 CATIVA COLABORATORI:

Am sa enumar cateva din domeniile de colaborare:

1)    Un prim domeniu este I.L.L.

2)    Promovarea sectiei de Biblioteconomie de la Universitatea de Vest din Timisoara

3)    Informare, discutii pe tema regulamentului…

4)    Procurarea materialelor cu informatii profesionale

5)    Practica studentilor

 

v Doamna CAMELIA BOCA

Biblioteca Centrala Universitara Iasi

Colaborare in domeniul I.L.L.

Pentru ca am mentionat institutia B.C.U.Iasi, este necesar sa spun cateva cuvintele. Personal am avut multe experiente frumoase in ceea ce priveste aceasta institutie. NU! Nu este ceva subiectiv, cu aceasta institutie am avut diferite colaborari (mai corect cu angajatii de acolo). Pentru ca aici am amintit de I.L.L. trebuie sa spun ca am colaborat in repetate randuri cu doamna Camelia Boca, procurand diferite informatii de care aveam noi nevoie. Ceea ce m-a surprin PLACUT a fost faptul ca, tot de la ei, am reusit sa procur o carte in limba germana, carte aparuta demult (sincer nu credeam ca tocmai ei o au).

Institutia poate fi mandra cu ceea ce poate oferi si… in primul rand CU ANGAJATII DE ACOLO. Pentru mine a fost o onoare sa colaborez cu cei de la B.C.U.Iasi

 v Domnisoara ANDREEA STANOIU 

Biblioteca Centrala Universitara Timisoara

Colaborare in domeniul I.L.L

Aici, cu riscul de a parea subiectiv, am sa fac o afirmatie (evident parerea mea): este cea mai bine dotata biblioteca din Timisoara. Am beneficiat de „oferta” lor inca din „studentie” si beneficiez si in prezent. Colaborarea cu domnisoara Andreea Stanoiu este o continuare a unui lung sir de colaborari. Ii multumesc colegei Andreea pentru „viteza” in acordarea ajutorului. Prin intermediul meu, au beneficiat si elevii nostri de informatia disponibila la B.C.U.T. Sper sa beneficiez si in continuare de informatiile oferite de B.C.U.Timisoara

 v Doamna SILVIA MATEI (Sef Sectie Sali de lectura)

Biblioteca Judeteana „V.A. Urechia” Galati

Colaborare in domeniul I.L.L.

     In cadrul acestei colaborari m-a surprins, PLACUT, faptul ca doamna Silvia Matei a raspuns pana si cand nu avea materialul solicitat de mine. Este o placere sa sti  ca esti auzit, macar esti linistit ca nu ai incercat in gol. A fost o placere sa stiu ca exista si astfel de colaboratori.

v Doamna DANA PUSCASU

Biblioteca Municipala „RADU ROSETTI”  Onesti

Colaborare in domeniul I.L.L.

Am fost placut surprins ca, desi ne despart multi kilometri, si nu suntem din acelasi tip de biblioteci – cei de la Onesti au reactionat imediat si ne-au ajutat cu materialul necesar. Informatia primita de la ei a ajutat la pregatirea pentru examen.  In cazul doamnei Dana Puscasu se pare ca tocmai s-a lansat o noua colaborare, pe viitor. A fost o onoare si o placere sa colaborez cu doamna Dana si institutia unde lucreaza.

 v Doamna DOINA STANCIU

Bibliotecar- Serviciul Relatii cu Publicul

Biblioteca Judeteana “Panait Istrati” Braila

Colaborare in domeniul I.L.L.

Si in acest caz: Am fost placut surprins ca, desi ne despart multi kilometri, si nu suntem din acelasi tip de biblioteci – cei de la Braila au reactionat imediat si ne-au ajutat cu materialul necesar. Informatia primita de la ei a ajutat la pregatirea pentru examen. Faptul ca doamna Doina Stanciu a reactionat atat de repede la solicitarea noastra, a fost un avantaj (ca timp disponibil) pentru acel examen

v lect.drd. GABRIEL ZANESCU

Universitatea de Vest din Timisoara

Facultatea de Filosofie si stiinte ale comunicarii,

Sectia de Biblioteconomie si stiintele informarii

Colaborare in domeniul promovarii facultatii (sectia biblioteconomie), in randul elevilor scolii noastre

     Cu domnul Gabriel Zanescu am avut si alte colaborari. Personal am avut onoarea sa ii fiu si discipol, ceea ce mi-a usurat munca fiind sigur ca elevii nostri vor afla despre o sectie unde au ce invata de la viitorii profesori

 v lector dr. MARIA MICLE

Universitatea de Vest din Timisoara

Colaborare in domeniul promovarii facultatii (sectia biblioteconomie), in randul elevilor scolii noastre

     Cu doamna Maria Micle am avut si alte colaborari. Personal am avut onoarea sa ii fiu si discipol, ceea ce mi-a usurat munca fiind sigur ca elevii nostril vor afla despre o sectie unde au ce invata de la viitorii profesori

 v Doamna ing. Ana Maria Boldea

Binlioteca Casei Corpului Didactic Timis

Colaborare in procurarea materialelor necesare

     In cazul doamnei Boldea, colaborarile sunt multiple. Pe langa cele “oficiale” unde sunt un simplu participant: la activitatile metodice, am avut si colaborari directe. Un pas “intermediar” este organizarea la noi in scoala aunei zile metodice, cu ceva timp in urma😉 . Din pacate nu am gasit o “dovada” de la acea activitate dar… am sa va prezint una de la cea mai recenta actvitate:

s83012381

Personal, am colaborat cu doamna Boldea de la C.C.D.Timis procurand diverse materiale pentru dascalii scolii noastre. A fost o placere sa sti ca ai unde sa ceri materiale specializate si… sa iti fie oferit ce necesiti

v    lector dr. MARIA MICLE

Universitatea de Vest din Timisoara

Colaborare la “practica “studentilor

Cu doamna Maria Micle am colaborat la “familiarizarea cu practica”  a studentilor in cadrul activitatii de practica de specialitate. Am incercat sa le oferim o perspectiva si “experienta” in contactul direct cu tipul de biblioteca in care lucrez. Pentru, ca din pacate, in unele biblioteci scolare – bibliotecarul este obligat sa se ocupe si de manualele scolare am incercat sa ii inarmam cu cele necesare. Am incercat sa le ofer o “mapa” cu “echipament minim de supravietuire”😉 :

mapa-pentru-studenti1

 v Doamna ADRIANA GHEORGHIU, (Director adjunct)

Biblioteca Judeteana „Ioan N. Roman”  Constanta

Colaborare in domeniul informarii, regulamente…

        Am avut placerea sa colaborez cu doamna Adriana Gheorghiu, dansa implicandu-se in probleme legate de regulamente. Este bine cand cei mai mari ii ajuta pe cei mici si prezinta interes fata de problemele existente.

v Bibliotecar RALUCA TRIFU

Biblioteca Centrala Universitara Cluj

Colaborare in domeniul procurarii informatiei “profesionale”

        Cu doamna Raluca Trifu am o colaborare mai lunga. Cu toate ca timpul trecea, dansa nu a uitat sa pastreze legatura, cand era necesar. Cu ajutorul dansei am reusit sa achizitionez si cateva carti interesante. In acest caz am o mica “dovada”:

mie-clujul-20051

X

Universitatea din Cluj si Biblioteca Centrala, au un loc de cinste in familia noastra. Personal am avut placerea sa “fac cunostinta” cu B.C.U.Cluj inca pe cand eram elev de liceu

 Pe colaboratorii omisi (spre rusinea mea) ii rog sa ma scuze sis a imi atraga atentia pentru a putea corecta greseala.

 

P.S. Ulterior a aparut si continuarea prezentarii colaboratorilor. Puteti vedea exemplele  in nota de (aici) 

 


Responses

  1. […] P.S. SCUZE!!!  COLABORATORII si domeniul respectivei colaborari la nota de (aici) […]

  2. […]  Prima parte a prezentarii colaboratorilor, o gasiti in nota de (aici) […]

  3. As dori sa pot colabora cu dumneavoastra daca se poate cu ce anume pot fi de folos

  4. Miki, in primul rand, nu ai lasat informatii despre tine (domeniul de activitate, locatie…). Vrei sa colaborezi in domeniul…?
    Nu am moderat acest mesaj pentru ca are „structura” ok😉
    Iti doresc o zi placuta in continuare


Lasă un răspuns

Categorii

