Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 13, 2009

H.ARTA – FEMINISME – GENUL ORASULUI

 

 

        Personal, ma bucur ca (de o bucata de timp) am reluat o veche colaborare cu fosta mea colega Crista Maria. Pentru ca, in prezent, colaborarea mea cu Maria s-a extins la colaborarea cu intregul grup de artiste…am sa las detaliile pentru partea de COLABORATORI.

        Despre Spatiul H.ARTA am mai scris cateva cuvintele, aici pe blog dar… am sa incerc sa fac o scurta prezentare pentru cei care acum afla de existenta “H.ARTA”.

        Este vorba despre un grup de artiste care se numeste grupul h.arta, toate proiectele de arta in care Maria a fost si este implicata, inclusiv cele la care am incercat sa dau si eu o farama de ajutor la popularizare, au avut si au legatura cu acest grup. Am sa va prezint numele artistelor care alcatuiesc acest grup: Anca Gyemant, Rodica Tache si Maria Crista, toate cele trei lucrand impreuna ca si grup de artiste.

Am sa incep prin a va spune unde este locatia unde puteti sa faceti o vizita in momentul in care artistele organizeaza cate o actiune:

 Spatiul h.arta se gaseste la adresa: Str. Zugrav Nedelcu nr. 11, Timişoara (intrarea din Splaiul Tudor Vladimirescu)

Pentru data de 14 februarie 2009 ora 12,00, artistele va propun urmatorul lucru:

Genul oraşului– atelier de video despre gen şi urbanism

Iniţiat de Katharina Koch (Berlin) – realizatoare de filme documentare/antropolog cultural – şi grupul h.arta

 Am sa va pun la dispozitie (aici) pagina celui mai recent proiect.

        Din ceea ce am aflat si eu de la artistele grupului mentionat, va pot spune ca atelierul de video va incerca sa ofere “o introducere tehnică în producţia (filmarea cu o cameră digitală) şi post-producţia (editarea digitală) materialului video. Pe de altă parte, atelierul îşi propune să discute legătura dintre gen şi urbanism. Subiectul va fi discutat de către toţi participanţii/tele la atelier şi apoi, în legătură cu acesta, se vor realiza împreună scurte filme video. Nu există limitări în ceea ce priveşte abordarea subiectului sau alegerea formatului. Definitivarea conceptului şi realizarea filmelor se va face în grupuri de câte 3-4 persoane”.

Pentru ca eu, uneori, am probleme cu gasirea unei locatii – va prezint o mica harta:

s8300945

 

 


Responses

  1. […]         Se pare ca grupul H.ARTA ne propune un nou eveniment. Majoritatea celor care treceti pe aici stiti deja despre ce este vorba cand spun h.arta. Despre componenta grupului h.arta, pentru cei care nu stiu despre ce este vorba, gasiti detalii si (aici) […]

  2. […] *** nu puteam sa nu va amintesc despre activitatea fetelor de la grupul h.arta (click aici) […]


Lasă un răspuns

Categorii

