Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 16, 2009

PROPUNERE SPRIJIN REIMPADURIRE

 

        Astazi am sa va fac o propunere. Mai corect spus, am sa transmit mai departe si am sa fac “galerie” unei idei preluate. Este vorba despre un proiect al firmei SC JOHNSON, firma care isi propune sa sprijine reimpadurirea. Ca sa intelegeti mai bine cum putem sa dam o mana de ajutor, am sa va prezint poze cu “eticheta de promovare” (nu este cea mai buna exprimare dar… ideea conteaza):

eticheta-1-padure5

eticheta-2-padure4

eticheta-3-padure1

        Cumparand o rezerva de “odorizant” mi-a “sarit in ochi” eticheta cu cele doua elemente: frunzulitele cu textul “mediu mai verde” si logoul SC JOHNSON. Curios, am dezlipit eticehta pentru a vedea despre ce este vorba. Ideea este foarte simpla:

CUMPARAND UNUL DIN PRODUSELE CU ETICHETA PREZENTATA MAI SUS: “PRONTO”, “GLADE”, “RAID” – AJUTAM LA REIMPADURIRE.

        Adevarul este ca, oricum, cumparam produse de acest tip asa ca… de ce sa nu cumparam unul din cele prezentate. Personal, am cumparat rezerva pentru aparatul acela “foarte curios si atent” stiiiti voi, acela care se uita mereu in jur si cand vede miscare: PUF! Ne intampina cu miros placut.

PROPUNEREA MEA ESTE: SA CUMPARAM UNUL DIN PRODUSELE AMINTITE, DE LA ACEASTA FIRMA.

        Probabil va intrebati ce am patit eu de sunt un asa mare fan al acestei firme. Daca aveti banuieli, sunteti pe aproape. DAR… sa va explic eu cum sta treaba.

        Sustin si propun sa participam nu pentru ca am eu contract cu firma, NU AM. DAR…. Eu sunt genul de om care crede mai repede in ceea ce vede sau in ceea ce a incercat. Rezervele de care vorbeam le folosesc regulat si sunt multumit (minuni nu face nimeni) asa ca, produsele pot fi cumparate cu incredere iar FIRMA… E, aici trebuie sa va spun de ce apar aceasta campanie. Spuneam ca eu cred ceea ce vad… daca vine firma X si spune dati un banut ca noi facem si dregem, stai si te gandesti: mai, asa o fi? In cazul firmei SC JOHNSON sunt convins ca SI FACE CEVA. De ce sunt convins? Am vazut cu ochii mei rezultatul unui proiect. Ca tot vorbeam zilele acestea despre colaboratori😉 … in urma cu cativa ani, firma SC JOHNSON a incercat sa doteze unele biblioteci cu ceva carti. Din fericire si biblioteca noastra a beneficiat de sprijin in acest sens. Deci…atata timp cat eu m-am convins pe piele proprie ca ei si fac efectiv ceva, LE CRESTE MUUULT CREDIBILITATEA. Ca sa vedeti ca nu era vorba de o carte si aceea veche, am sa va prezint doua imagini:

c-j-1-s8300067

c-j-2-s8300068

 

        Dupa cum puteti sa vedeti si singuri SC JOHNSON face ceva, pentru latura POZITIVA.

Acele carti le-am lasat grupate separat facand un “FOND JOHNSON”.

Profit si de aceasta ocazie pentru a le transmiteun MULTUMESC FRUMOS. Sper ca, daca ati ezitat la inceput, acum vedeti ca au CREDIBILITATE mai mare decat altii. Personal am facut primul pas.  


Responses

  1. Felicitari pentru promovarea unui „mediu mai verde”; este foarte mare nevoie!…Succes la Roblogfest!

  2. Imi place natura, in general. Daca vorbim de paduri de brad… eheeee! Ti-am spus ca te invidiez pt poza aceea de pe blog😉 ferice de tine.
    Legat de Fest, sa fie. La fel, iti doresc mult succes. Suntem castigatori prin insasi participare. Nu?


Lasă un răspuns

Categorii

