Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 19, 2009

ROBLOGFEST 2009

 

        Pentru ca si eu, cu micul meu blog (si microblog), sunt o picatura din oceanul numit “roblogfest 2009”, imi permit sa scriu cateva cuvinte pe aceasta tema. Am sa scriu aceasta nota pentru cei care inca nu stiu despre ce este vorba si pentru cei care… poate apreciaza (macar putin) activitatea mea pe acest blog.

Dar, sa incep cu… inceputul:

        ROBLOGFEST este un eveniment foarte important in ceea ce priveste INTERNETUL din Romania si, mai ales, in ceea ce tine de blogging.  Este vorba despre un concurs dedicat acelor “picaturi” care formeaza “oceanul numit blogosfera” din Romania. Pe langa aspectul de concurs, ROBLOGFEST are si rolul de a aduna la un loc pe toti cei cu caracteristici specifice, comune (posesorii de blog), indiferent de cat de diferiti sunt ei in aspectele ce tin de detalii.

 

DAAARRRR!!!  Si, aici urmeaza partea frumoasa a acestui mare eveniment: NU este un eveniment exclusivist “tehnic”… si VOI, VIZITATORII sunteti parte componenta a marelui eveniment.

Unii dintre dumneavoastra veti spune “Dar…eu nu am blog! Eu doar vizitez blogurile altora”. Aici am sa fac o paranteza, exprimand punctul meu de vedere (desi, nu este doar al meu): VOI, VIZITATORII (indiferent ca aveti sau nu blog) sunteti parte integranta a acelui ocean numit blogging. SUNTETI LA FEL DE IMPORTANTI ca si posesorii de bloguri. Cum? Simplu: ganditi-va ce ar fi blogurile fara vizitatorii lor (indiferent ca lasa un comentariu sau nu). Poate “tehnic” ar mai exista “blogosfera” dar… ar fi ca si acea mancare fara sare si… credeti-ma: nu se compara ca si calitate.

        VOI aveti, la acest eveniment, adevarata PUTERE! De voi depinde daca votati un blog sau nu, de voi depinde daca anumite bloguri vor intra in finala si…cine stie, vor ocupa un loc “mai bunicel” in clasamentul final. Asa ca… in perioada urmatoare dumneavoastra sunteti la putere.

Sa revin la descrierea ROBLOGFEST. Exista trei perioade:

1.     PERIOADA DE NOMINALIZARI: 10 – 23 februarie 2009

2.     PRIMA PERIOADA DE VOTARE: 25 februarie – 3 martie 2009

3.     A DOUA PERIODA DE VOTARE: 5 – 11 martie 2009

 

        Ceea ce ofera “roblogfest 2009”, ca noutate, este si introducerea in concurs a MICROBLOGURILOR. Spuneam mai demult ca: RECUNOSC, pentru mine, prima dragoste a fost microbloggingul. Ulterior a aparut bloggingul.

Si acum: SA TRECEM LA CONCRET. Daca va place, macar putintel, activitatea depusa pe acest blog, veti putea sa il votati apasand butonul aflat in partea dreapta sus a paginii, deasupra partii cu arhiva. El arata asa:
VOTEZI la roblogfest 2009
 
 – 

         Daca sunteti interesati si de ceea ce se numeste microblogging, puteti sa votati si microblogul meu. In cazul microblogului meu, denumirea nu mai este cea de “ bibliotecaexersare” ci este vorba de microblogul cu numele “ Stefan.c” .

        Ca o paranteza, trebuie sa ii laud pe cei de la “roblogfest” pentu introducerea avatarelor la microbloguri. Asa ca… nu exista dubii, puteti recunoaste microblogul dupa cartea cu semn de intrebare😉 Asa sunt eu, vesnic am ceva de intrebat  Pentru a vota microblogul, va fi necesar sa apasati butonul prezentat mai jos:
VOTEZI la roblogfest 2009

 

 

 In cazul in care apare „oaresce” problema tehnica, lasati un coment si am sa pun si linkurile de rigoare

 

 

 

 

Daca doriti sa aflati alte detalii, va ofer adresa oficiala (aici) unde gasiti diferite informatii.

 


Responses

  1. Felicitari pentru prezentare ” Roblogfest 2009″

    Salut, imi spui te rog cum ai postat ( ma pot lauda ca sunt) Nominalizat la Roblogfest 2009?
    ( chiar in josul paginii la dreapta, ca sa stii la ce ma refer).

  2. Stiu la ce te referi. Ma uit si iti trimit prin mail codul ce trebuie introdus. Ok?

  3. ok, am răspuns via e-mail şi cirip.Merci.am scris acolo ce am reuşit şi ce nu.

  4. Am trimis inca doua mailuri cu detalii. Sper sa reusesti. Daca nu da un semn si incercam sa rezolvam. O zi superba iti doresc


Lasă un răspuns

Categorii

