Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 24, 2009

DRAGOBETELE (cate ceva legat de)

 

 

        Dragele mele si dragii mei, pentru ca eu…sunt in acea categorie de omuleti care profita din plin de situatiile cu “sarbatoriri duble” … am sa va amintesc urmatorul fapt: ASTAZI ESTE ZIUA INDRAGOSTITILOR – AIA ROMANEASCA!!!

        Si acum… Cu o satisfactie malefica am sa va dau un detaliu interesant (a se vedea articolul legat de V day) (aici) referitor la marea dilema “V day sau ziua D”. Acuzam de zor “masa medie” ca fiind vinovata. Cu permisiunea dumneavoastra am sa va pun sa dati click pe urmatorul link:

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/Dragobete

 

unde…puteti observa o idee mareata (imi permit sa citez 3 cuvinte): “ `Dragobetele` era sarbatorit”. Si cu asta fiind “spusa” nu pot sa nu revin la cei care critica V day: pai dragele mele si dragii mei, daca o enciclopedie face afirmatia “ERA” cand vine vorba de sarbatorirea zilei D atuuuunci….cum sa avem dreptul sa criticam minimalizarea zilei D?           

        Eeeeei! Aici trebuie sa mai fac o mentiune referitoare la cateva vorbe auzite de la unele persoane dragi mie referitor la critica sarutului in public. Evident ca nu sunt un fan al celor cu tendinte spre exhibitionism dar…. Nu pot sa inteleg revolta referitoare la sarutul in public (cei drept putin exagerat de unii) atata vreme cat … tot enciclopedia ne spune ca: “il saruta in vazul tuturor”. Incercand sa glumesc am sa invoc scuza respectarii folclorului romanesc, asa ca… 😀  Aici se poate aminti si “povestioara” (sa nu ii spun banc) cu dragostea si varstele cand…am sa sar peste acest exemplu, din “exces de seriozitate” . Cei care stiu povestioara, stiu ca ma refer la spatiul lipsa.

        Nu putem sa nu ne amintim de momentele in care, aflati la inceputul unei relatii, simtim MUUULT mai des nevoia de a saruta partenera/partenerul sau de a ne tine de mana…indiferent de locatie sau de numarul persoanelor din jur. Evident ca in functie de acesti factori era ceva mai diferita intensitatea si timpul dar… Am sa imi asum intreaga responsabilitate a posibilei erori prin generalizare si, am sa spun ca la mine cam asa se intampla. Este posibil ca eu sa fiu la un nivel mai apropiat primatelor dar…stiti ceva? Nu imi doresc sa fiu altfel siiii…nu doresc nici celor dragi mie sa ajunga “prea seriosi”.

        Din fericire, cautand pe domnul Google sa vad daca si ce imagini imi ofera si …cat sunt de elocvente, am gasit pentru Dragobete – atat imagini specifice “nationale” dar si unele total dragalase (a se vedea exemplul pasarelelor verzi cu galben). Va las a va convingeti dand click (aici) 

        Am sa va dau un sfat, cu riscul si SPERANTA de a va propune sa faceti ceva ce obisnuiti sa faceti: PROFITATI DE AMBELE “SARBATORI”, ATAT DE V-DAY CAT SI DE ZIUA-D. Nu cred ca partenera dumneavoastra se va supara prea tare. Daca totusi se va supara… renuntati la sfatul meu si … “om vedea, zise orbul”.

Am sa va amintesc si un slogan national: “ de Dragobete IUBESTE ROMANESTE”. Nu esti roman? Nu sti cum sa iubesti romaneste? SIMPLU: IUBESTE ASA CUM STI…DIN ADANCUL INIMII Ca tot veniii vorba de inima, amor…va prezint o imagine gasita “in vitrina”:

d-sau-v-iubire-s8302216

 

Va doresc clipe superbe traite alaturi de iubita sau iubitul dumneavoastra.


Lasă un răspuns

Categorii

