Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 28, 2009

INDRUMARI VOT – R.B.F.

 

 

        Pentru ca tot sunt nominalizat la “Concursul” ROBLOGFEST si, particip cu bloguletul (pe care tocmai ati poposit) si…ceva mai nou, cu microblogul meu…ma gandesc sa va explic cum sta treaba cu “VOTARILE” la RBF. Imi cer scuze la cei care detin toata tehnica dar…pentru ca si eu am avut o gramada de dubii referitoare la procedura corecta, am sa incerc sa explic (asa cum imi place sa imi fie explicat mie – simplu).

Inainte de a ma transforma in ghidul dumneavoastra, in calatoria numita VOT-RBF, pentru acele persoane care…dintr-un motiv sau altul intentioneaza sa imi acorde un vot, am sa amintesc “cu ce” concurez:

 

1.    concurez cu bloguletul acesta. Adresa lui este : https://bibliotecaexersare.wordpress.com/

denumirea pe care este bine sa o retineti este: bibliotecaexersare. Spun aceasta deoarece exista o etapa unde acest nume va va usura munca.

O scurtatura spre pagina concursului, unde vedeti categoriile la care a fost inscris blogul este si butonul de mai jos:

 

#
VOTEZI la roblogfest 2009

#

 Sau butonul din coltul de sus-dreapta al paginii pe care ne aflam.

 

2.    concurez cu microblogul meu. Adresa lui este: http://www.cirip.ro/u/stefan.c

denumirea de retinut finnd: Stefan.c

O scurtatura spre pagina concursului, unde vedeti categoriile la care a fost inscris microblogul este si butonul de mai jos:

#
VOTEZI la roblogfest 2009

#

 

  

DA! STIU! Par identice dar…va duc in locuri diferite.

Si acum, sa trecem la “calatoria votului RBF”. Inainte de a trece la descrierea efectiva TREBUIE SA FAC O MENTIUNE: NU ESTE NECESAR SA DIVULGATI PAROLA DE E-MAIL.  Spun aceasta deoarece stiind de la altii dar si din experienta proprie cu blogurile de la BLOGSPOT, bloguri la care (la unele persoane) pentru a comenta era necesar sa notezi numele de utilizator Google DAR si parola;

MA SIMT OBLIGAT SA FAC MENTIUNEA CA, IN CAZUL ACESTOR VOTARI NU SE CERE DIVULGAREA PAROLEI!!! SE TRECE O PAROLA STRICT INVENTATA PENTRU ACEST SCOP

ACUM: daca doriti puteti ajunge la votare pe calea butoanelor sau pentru cei care prefera “intrarea din fata” vizitand pagina oficiala a concursului. Pentru cei care preferati aceasta cale, va prezint Pagina de start RBF:

 

http://roblogfest.ro/

 

        Am sa fac o paranteza, cu gandul la cei dintre dumneavoastra care prefera sa vada ceea ce au de facut (asa cum sunt eu, merg pe principiul vazand si facand). Si dumneavoastra va fi necesar sa reveniti la textul de fata, in cazul in care nu aveti cont la RBF, METROPOTAM… Ca sa intelegeti sistemul de votare, va prezint Linkul cu clipul:

 

( clipul: http://roblogfest.ro/Editia-2009/Cum-votez/ )

 

pentru cei care nu aveti conturile amintite, incerc sa va ajut eu:

La pagina RBF ne uitam atent in partea de sus si vedem diferite butoane pe o zona roz.

 

 

1.     Pe chenarul roz de sus, la randul unde scrie ceva de genul “Daca vrei sa… trebuie sa-ti faci cont” mergeti pa partea subliniata “sa-ti faci cont”, dati un click cu “soricelul”.

2.     Se deschide un formular unde va cere cateva date: UTILIZATOR unde va notati ce doriti, cuvant format din minim 6 caractere alfanumerice

3.     Tot pe formular va cere sa introduceti PAROLA. Trebuie mentionat ca o puteti alege cum doriti dumneavoastra NU ESTE VORBA DE PAROLA CONTULUI DE EMAIL. Notati parola si apoi o repetati

4.     Urmatoarea rubrica va cere sa introduceti adresa dumneavoastra de email

5.     In continuare se cer date de genul: PRENUMELE dumneavoastra, NUMELE dumneavoastra, NICKNAME (porecla) este acel nume ce apare pe site. Organizatorii indica faptul ca aceasta porecla sa difere de nume sau utilizator

6.     Se mai cer date de genul pagina WEB sau adresa blogului, numarul de telefon, orasul, data nasterii, sexul, localitatea

 

 

O sa primiti un email (pe adresa de mail trecuta in formularul de inscriere) cu un link pe care trebuie sa dati click pentru a se face confirmarea si  activarea contului dumneavoastra.

Din acest moment puteti sa treceti la vot

 

Am omis sa va spun ca acest cont creat va da posibilitatea utilizarii altor servicii dar…aceste oferte le puteti vedea la fata locului.

 

 

        Cand ati accesat contul dumneavoastra, pentru detalii legate de cum votam, puteti sa selectati sus in bara roz CUM VOTAM unde puteti vedea un clip cu descrierea procedurii. (clipul de care spuneam la inceputul acestui articol). Va prezint procedurile necesare:

1.     sus, pe bara roz avem un “buton + VOTEAZA”. Apasand se deschide o lista cu categoriile disponibile.

2.     selectam categoria la care vrem sa votam (spre exemplu, de la popular – alegem PERSONAL&INFOTAINMENT-BLOG PERSONAL)

3.     dam click cu “soricelul’ pe categoria dorita. Se deschide o lista cu blogurile nominalizate la aceasta categorie

4.     daca nu dorim sa chinuim ochii pe toata lista, APASAM TASTA “CTRL” SI TASTA “F”. Se deschide jos (la mine este jos, in prezentare este sus) o fereastra unde scrie FIND. Dumneavoastra scrieti (in casuta alaturata) numele blogului si sunteti trimis la acea pozitie din lista. Am spus la inceput ca este necesar sa retineti NUMELE BLOGULUI. La votarea blogului, dupa ce ati selectat categoria, in rubrica de la FIND, treceti bibliotecaexersare, dati ENTER si va duce exact la pozitia necesara.

5.     in partea stanga a randului cu blogul este o patratica roz cu o bulina alba. Daca doriti sa votati acel blog, dati click si se inverzeste acea bulina (mai correct, apare un punct verde in bulina alba)

6.     dupa ce ati selectat, mergeti in josul paginii unde apasati butonul roz pe care scrie SALVEAZA VOTUL TAU

7.    sus apare un rand care incepe cu FELICITARI… unde poti trece la alta categorie dand click pe cuvantul subliniat CATEGORIE

8.     mergem la alta categorie PERSONAL&INFOTAINMENT-BLOG DE DIVERTISMENT si repetam pasii cu click in stanga blogului, salveaza in josul paginii…

9.     pentru segmentul microblogging faceti aceleasi etape doar ca aveti alt nume de utilizator in bara de cautare

10.                        de aceasta data cautati segmentul MICROBLOG unde aveti subsegmentele necesare. In cazul meu (desi la aceasta categorie nu sunt multi concurenti si puteti sa ii “cititi” mergand in jos) daca doriti sa realizati cautarea pentru a ajuge direct unde sa bifati, in randul cu FIND stergeti ce este scris si treceti stefan.c

11.                        sunteti trimis exact la contul Stefan.c unde, la fel ca la bloguri, bifati in stanga, in josul paginii salvati votarea

12.                        restul pasilor ii stiti.

 

Acum…in gluma spus (sau serios) pentru cei care DORITI SA VOTATI BLOGUL SI MICROBLOGUL MEU, dup ace ati votat la categoriile unde particip, ca bonus😉 mai puteti vota pe altcineva la categoriile unde eu nu am participat. Sreios vorbind, raman multe categorii la care puteti vota si la care eu nu am participat.

 

PENTRU ORICE INTREBARE, DILEMA, PROBLEMA… lasati un comentariu aici pe blog si eu va raspund cat pot de repede. Contul fiind creat pe RBF, daca nu stiti ce si cum iar eu nu sunt online, puteti: fie sa adresati o intrebare organizatorilor la contact, fie sa iesiti din cont si ulterior sa vedeti ce am raspuns eu (daca nu am raspuns imediat)

 

NOTA NECESARA DE CITIT;

SE POATE DA UN SINGUR VOT PENTRU CATE O CATEGORIE, ( SCUZE!!!: CATE UN SINGUR VOT LA FIECARE CATEGORIE) CU O SINGURA ADRESA DE MAIL SI UN CONT RBF. Incercarile de fraudare, cu care au fost nevoiti in anii trecuti sa lupte organizatorii, nu sunt indicate.

 

Daca decizia dumneavoastra este aceea de a vota blogul si mb ul meu, VA MULTUMESC FRUMOS.

Daca decizia este sa ma votati la ceva anume, VA MULTUMESC.

Daca nu doriti sa votati nimic din ce am “inscris”… VA MULTUMESC CA SUNTETI UNUL DIN VIZITATORIII BLOGULUI MEU

L.E. la categoria JURIZAT unde am participat…depinde doar de juriul oficial. La toate celelalte…depinde de VOI.

VA MULTUMESC


Lasă un răspuns

Categorii

