Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 28, 2009

SCHIMB DE CARTI # 21

        Fara sa ne dam seama a mai trecut o luna. Pentru cei din Timisoara, care sunt interesati, in data de 1 martie 2009 va avea loc un nou schimb…de carti 😉 In special este vorba de segmentul “beletristica”, asta asa ca sa stiti cam despre ce este vorba pe acolo. Dar…sa va dau informatia necesara:

SCHIMB DE CARTI, cel cu numarul 21, va avea loc maine 1 MARTIE 2009, ora 15,00 la fel ca si data trecuta, in Funky Café Bar, pe strada Mercy in Piata Unirii.

        Am ajuns si in posesia afisului, prin amabilitatea de care a dat dovada Ama. Vreau sa o felicit pentru afisul realizat “cu manutele ei”. Ama… a iesit super asa ca lasa modestia, se poate vedea “cu ochiul liber”. Va arat si voua afisul:

sdc-21_timisoara_martie1

        Am constientizat, evident cu intarziere, ca desi am laudat locatia (mi-a placut cu adevarat) am omis sa va dau si linkul de rigoare. Asa ca, rusinat ca am omis pana acum, va prezint si linkul locatiei (aici) .

        Alte informatii despre motive pentru care sa veniti si voi, le gasiti daca va uitati la cuvantul cheie „SdC”,” Schimb de carti” (pe coloana din dreapta a blogului meu) unde gasiti mai multe de la fata locului.

       Sper sa ajung si eu. Oricum, cei de la SdC va vor primi cu drag. Asa ca puteti sa veniti cu incredere.

Pagina oficiala o gasiti (aici)


Lasă un răspuns

Categorii

