Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 1, 2009

MARTISOR pentru doamne si domnisoare

 

 

        Pentru toate reprezentantele sexului frumos (domnisoare, doamne) care au ajuns pe bloguletul meu, le doresc o primavara minunata. Va ofer un mic martisor, simbolic, virtual:

felicitare-martie-blo

Pentru ca nu am un snur specific,  incerc sa improvizez unul prin combinarea culorilor traditionale: ROSU si ALB

felicitare-martie-bl-2

 

        Sunt convins ca toti stiti ce sunt martisoarele 😉 DAR … daca doriti sa aflati mai multe, o sursa este si aceasta unde gasiti elemente legate de (legenda si   istoric)

 

INFORMATION IN ENGLISH ABOUT “MARTISOR” (HERE)

Responses

  1. Multumesc Stefan. Foarte creativ snurul tau! Sa ai si tu o primavara frumoasa si sa-ti infloreasca cat mai multe dintre idei 🙂

  2. Multumesc Claudia. Am incercat sa ofer tuturor doamnelor si domnisoarelor un martisor. Snurul…am incercat si eu sa improvizez. Ma bucur ca ai aruncat o privire pe aici. Ca de fiecare data, vizita ta, este o placere si o onoare pentru mine.

  3. Merci de mărţisoare!
    Cum ai făcut? ( alea roşu cu alb şi invers).Ceva cu clipArt?Dar cum, că şi mie mi-ar place să ştiu face ceva de genul acesta.

  4. Metaphor,placerea a fost a mea!
    Legat de facut… Hihi. Secret profesional 😉 nu pot divulga secretul 😀
    Posibil sa incerci si cu ClipArt dar…nas preas crede. Ca sa divulg o picatura – mai degraba cu folosirea WordArt decat cu ClipArt.

  5. First blog I read after wakeup from sleep today!

    –––––––––-
    Search fast!

  6. Sorry, my english it`s „poorly” 😦
    Interesting that my blog has been first blog for you today.
    Have a nice day

  7. La WordArt am vrut sa ma refer…si mi-a iesit altceva. Asta stiam dar nu stiu cum se ” teleporteaza”, dar aflu eu…ce, crezi ca numai tu stii? 🙂

  8. Metaphor, eu speram ca detin „brevetul” la aceasta procedura 😀
    Iti doresc o zi superba!


Lasă un răspuns

Categorii

