Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 8, 2009

LA MULTI ANI!!! – tuturor femeilor

 

        Astazi – 8 MARTIE – sarbatorim ziua tuturor femeilor. Indiferent ce barbat, mai mult sau mai putin, are cateva femei in viata sa. Pana si cei mai misogini dintre barbati au, macar o femeie in viata lor, au o mama. Ceilalti avem mai multe femei in viata noastra asa ca… astazi este momentul sa ne gandim la ele si, intr-un fel sau altul sa le spunem “LA MULTI ANI” sau “MULTUMESC” sau…de ce nu, ambele.

Fiecare dintre noi isi datoreaza propria viata, mamei care ne-a dat nastere.

Am sa incep prin a pune o felicitare pentru toate persoanele de sex feminin (doamne si domnisoare), care vor arunca o privire pe acest articol (vizitatoare ale blogului):

m1-blog-b

        In functie de cat suntem de norocosi, avem mai multe femei dragi sau…mai putine. Stiu ca aceasta zi este una fericita si, implicit totul trebuie sa fie intr-un ton vesel asa ca nu am sa ignor total acest lucru. Cu toate acestea, am sa incerc sa dau un sfat barbatilor (in primul rand lor dar…si omuletilor si fetelor) care poate au aruncat o privire pe acest blog. Am eu aceasta boala de a ma da drept Xulescu mare intelept … o fac pentru ca voi sa nu repetati greselile mele. Cu siguranta ca numarul persoanelor de sex feminin din viata noastra (aici ma refer la cele dragi, carora le datoram mult) nu este exagerat de mare, incat sa nu putem sa tinem cont de ele. Aveti o bunica sau doua?  Nu uitati de ea, acum de 8 martie, oferiti acelei persoane dragi: o mica atentie, o floare, un zambet, un apel telephonic ORICE! Profitati de aceasta ocazie si de faptul ca sunteti unul dintre cei norocosi. De ce insist pe acest aspect? Eu nu am bunica si…cu toate ca aveam 3 candva, la doua dintre ele nu am reusit sa le arat destul de mult, cat de mult inseamna pentru mine. Dupa ce oamenii dragi dispar, risti (pe langa golul mai mic sau mai mare lasat in urma) sa simti acel regret ca … pana erau, nu ai profitat sa spui un MULTUMESC!

Am sa imi asum riscul si, o sa va dau un banal exemplu de felicitare improvizata:

m-bunica

        Fie ca ii oferiti alte cadouri sau nu, fie ca cunoaste engleza sau nu… va intelege mesajul “ESTE AUR CURAT PENTRU NOI”

Revenind la linia de plutire, folositi ORICE: sms, MMS, e-mail, apel telefonic, floare, cadou, felicitare… pentru a transmite un mesaj femeilor dragi din viata voastra.

Acum…nu am sa fac o lista cu femeile din viata mea, carora vreau sa le transmit acel “LA MULTI ANI” si acel “MULTUMESC” , nu de alta dar “se stiu ele” la fel cum sunt convins ca nu le este strain ce simt eu pentru ele. Pentru toate femeile dragi sufletului meu, o mica felicitare:

 –

m-2-blog-b

        Am citit intr-un articol “Idei de cadouri pentru 8 martie” lista cu sugestiii si…am ajuns la rezultatul ca (desi mi-ar placea sa spun ca eu sunt un tip “cu inspiratie”, ce mai😉 … autorul era cam lipsit de inspiratie) lista putea sa fie mult mai buna, cu idei ceva mai originale. Asa ca, daca acel articol putea da sugestii hiper cunoscute, am sa risc si eu sa fac o propunere. Nu de alta dar…tot nu reusesc sa parasesc sfera revistelor😀 Exemplul tine la acei domni (in special tineri) care au o partenera mai sportiva din fire si…careia sa ii placa si revistele. Revista IN STYLE (desi nu ma platesc cei de la revista, fac reclama GREA DE TOT) luata in trei exemplare si… revista THE ONE luata intr-un exemplar = o varianta de cadou. NU! Nu este greseala, luati 3 exemplare: exista 3 cadori diferite. Ce contine cadoul astfel compus: o geanta sport, o pereche de pantaloni de sport, un “maieu” si o posetuta pentru mici obiecte “feminine”. Acum, aveti si voi ocazia sa criticati banalitatea ideiiiii mele.😉

 

In loc de P.S. – ar fi simplu sa stau linistit ca …m-am gandit la femeile din viata mea, am scris acest articol, am conceput o felicitare pentru ele – pe care am postat-o in spatiul virtual si GATA!

OARE? Ce se intampla cu acea persoana care nu va citi acest articol?  Morala: incercati sa va adresati fiecarei femei dragi!😉 , direct (altfel spus: separat)


Responses

  1. Multumesc, Stefan, pentru urari si …iar ma faci ” invidioasa” pe realizarile tale ( WordArt, etc.).

  2. Draga Metaphor, si de aceasta data, placerea a fost si este a mea.
    A fost a mea – in sensul ca mi-a facut placere realizarea felicitarilor si redactarea acelor cateva randuri
    Este a mea – pentru ca TU ai apreciat urarea si m-ai onorat cu comentul tau.
    Partea cu WordArt…daca promiti ca tiiii secret, negociem😉


Lasă un răspuns

Categorii

