Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 14, 2009

URAAA!!! Numarul 100 si ½ de AN

 

 

        Am cam uitat de aniversarile bloguletului meu, asa ca… am sa incerc sa ii acord acum putina atentie. Cei care sunteti “vizitatori” cu “traditie” stiti ca acest blog a luat nastere ca urmare a “vinovatiei”  a doua persoane: Claudia Serbanuta si, ulterior a lui Michael. Extreme de utile mi-au fost cunostintele dobandite de la Carmen Holotescu si Gabriela Grosseck, informatii pe care le-am folosit aici. LE MULTUMESC CELOR PATRU  pentru informatie, sprijinul primit …

        Pentru mine pare incredibil ca am ajuns sa scriu acest post. De ce? Simplu: au trecut mai bine de 6 luni de cand blogul exista si, am adunat 100 de postari. Evident, pentru multi dintre dumneavoastra, pare putin dar… sa stiti ca este mult. Deci:

100-articole

Am atins si acest record 😉 Stau si ma gandesc cand a trecut si jumatatea de an, alaturi de dumneavoastra … dar, tocmai datorita dumneavoastra a si fost mult mai usor asa ca: VA MULTUMESC tuturor celor care ati fost, sunteti sau veti fi alaturi de mine.  

jumate-de-an

In aceasta perioada am scris despre multe. Aici cred ca am sa aplic ceea ce ii tot spuneam la Andreea: aplic ideea ei cu “retrospectiva” 😉

Am sa amintesc cate ceva    din cele scrise:

v    Despre latura FUN din cadrul cunoscutului FLICKR (aici)

 

v    Despre LIBRARY WEB 2.0 (aici)

 

v    Dilema: afisarea datelor personale DA sau NU (aici)

v    Popularizarea ROBLOGGERS SURVEY 2008 (aici)

v    Am incercat explicarea utilizarii G.READER pentru “abonarea” la bloguri (aici)

 

v    Am sfatuit vizitatorii sa evite sirul reactiilor mai putin placute (aici)  

 

v    Prima cursa a ratustelor a avut un loc de cinste la mine   pe blog   (aici) 

v    Despre placerea de a cunoaste educatori ADEVARATI (aici)

 

v    M-am laudat cu omulatii de clasa a II – a veniti la biblioteca (aici)

v    Am scris despre biblioteca si HALLOWEEN (aici)

 

v    Impactul Schimbului de carti, asupra mea – a fost prezentat    (aici)

v    Am transmis LA MULTI ANI unor persoane dragi (aici)

v    Calendarele din reviste au fost amintite (aici)

 

v    Ciocolata a  fost prezentata (aici)

v    Frumusetea centrului orasului, a fost expusa (aici)

 

v    Cum arata biblioteca mea de Craciun, s-a putut vedea  (aici)

v    Am   inceput anul cu o urare si o felicitare (aici)   

 

v    Cat de bine poate arata o torta am aratat (aici)    

       

v    Despre  participarea bibliotecii la activitatile “EMINESCU” am scris  (aici)        

 

v    Ce stie sa “faca” TRIKOLINA am aratat (aici)                       

 

Ma opresc aici, MULTUMIND celor care viziteaza acest blog, pentru ONOAREA pe care mi-o acorda. VA MULTUMESC si VA ASTEPT !

Responses

  1. Felicitari!

    Asteptam cu mult drag postul cu numarul 1000.

    Cu respect,
    profu.info

  2. Blogul tau e o adevarata inspiratie nu numai pentru colegii tai bibliotecari.

    In zilele acestea, chiar ma gandisem la un proiect care sa implice utilizarea social media de catre bibliotecarii sistemului preuniversitar.

    Iti doresc atatea posturi cate vrei tu sa aiba blogul.

    LA MULTI … ANI!

  3. Gabriela, iti MULTUMESC mult pentru vorbele frumoase. A fost o placere si o onoare sa fiu discipol si sa pot „fura” de la tine diferite informatii, utilizate ulterior aici. Ma bucur ca ai trecut pe aici, ma simt onorat. Iti doresc o seara superba.

  4. profu.info, iti multumesc pentru felicitare. Blogul meu este inca „bebe mic” dar…incercam si noi. Ma bucur ca ai trecut pe aici, ma simt onorat. Iti multumesc si iti doresc o seara superba

  5. La mai mare Stefane! Bebele tau „mic” creste cati altii in ani:) Spor pe ma departe!

  6. Claudia, bebeul acum gangureste fericit 😉 Pentru mine este o mare onoare ca ai trecut pe aici. Fara tine nu era nici bebeul, nu ajungeam la Gabriela si Cami… ITI MULTUMESC pentru tot! A crescut si datorita vizitatorilor care ii dau putere. Iti doresc o saptamana superba

  7. OOOOOOOOOOOOO, suntem MARI!!!! Felicitari multe multe multe! Felicitari pentru realizari, iti spun asta sincer…chiar daca nu vrei sa-mi spui cum faci! stii tu ce…

  8. metaphor, iti MULTUMESC! Ma bucur ca ai trecut pe aici. Sper ca mama e mai bine. Iti doresc o seara superba. O sa iti trimit un mail cu „problema” 😉

  9. Multumesc de mailul ” cu problema”, l-am salvat pentru cand voi avea timp pentru ca acum sunt atre impărţită…Nu , mama nu se simte mai bine…
    Şi parcă aveam prea mult timp liber, suntem obligaţi, noi, profii , sa facem un curs de câteva zeci bune de ore pt evaluarea de la bac, vinerea şi sâmbăta. Sunt intr o mare criză de timp.
    Ps. A luat cineva premiu la Roblogfest, dintre ciripitori?

  10. Draga metaphor, imi pare rau ca mama ta nu este mai bine: insanatosire grabnica. Cursuri…hmmm… te plictiseai altfel 😀 😉
    Legat de RBF…NU! Din pacate ciripitori cu coronita nu au fost. Nu o sa comentez rezultatele…e clar ca cine a avut un PR (public…, nu page rank) 😉 mai bun a castigat. Asta este indiscutabil asa ca…la anul urmator.


Lasă un răspuns

Categorii

