Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 18, 2009

CONCURS DE CREATIE – “LEGAT” DE TEMA AUTISMULUI

 

         Am fost atras si eu ca si Gabriela, de afisele din mijloacele de transport in comun. Mi-a fost atrasa atentia, la unul din afise, de “capul de afis” cu doua maini intrepatrunse care… te duc cu gandul la clasica emblema taoista (YIN – YANG). Am citit afisul si m-a bucurat faptul ca se incearca constientizarea problemei autismului.  Este vorba de un concurs organizat de FUNDATIA PENTRU VOI. Numele concursului este “LEFT IS RIGHT” iar tema concursului este “UN TANAR CU AUTISM COLEG CU MINE?”  Participa creatiile de genul: eseu, poezie, desen, fotografie

Intrand pe pagina fundatiei, am observat ca termenul limita este de fapt 20 martie asa ca… ma grabesc sa postez. Imi permit sa va prezint afisul fotografiat :

autism-lr-s83023841

Daca cei de la fundatie nu vor fi de acord cu postarea afisului, am sa sterg poza cu afisul.

        Pentru posibilele persoane interesate, pot vedea regulamentul (aici) , pe pagina fundatiei.

Pentru orice informatie despre fundatie sau alte detalii, aveti adresa oficiala a paginii web:

 http://www.pentruvoi.ro/

  

Despre AUTISM puteti gasi informatii pe diferite pagini. O cautare Google aveti (aici )

L.E.

1. Este vorba de Timisoara. Am omis sa mentionez.

2. Pot participa cei cu varsta intre 14 -26 ani

3. Lucrarile vor putea fi vazute in IULIUS MALL


Lasă un răspuns

Categorii

