Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 20, 2009

MIERCURI – ZI DE CARTE in ziar

 

        De multe ori ma intrebam cat sunt de eficientele “panoruile” acelea mari cu reclame, plasate pe marginea strazilor sau pe unele cladiri. SUNT EFICIENTE! Macar in cazul de fata, un astfel de panou-reclama a fost eficient. Sa va spun despre ce este vorba (mai in gluma – mai in serios, am sa ajung sa prezint RATT ul ca pe sursa informationala😉 ) Mergand cu autobuzul, am vazut pe un perete, undeva la cucurigu, pe un bloc – un (erau mai multe unul sub altul) panou publicitar ce mi-a atras atentia. Ce mi-a atras atentia la acel panou? Pai, sa vedem:

1. titlul BIBLIOTECA PENTRU TOTI,

2. gramada de carti si

3. un artist (daca nu ma insel, HORATIU MALAELE  este numele artistului) “mimand” citirea.

        E drept ca nu am vazut toate detaliile dar… mi-a trezit interesul sa aflu despre ce este vorba. Pana va explic  eu cum sta treaba, va prezint o poza cu panoul (a fost necesara “apropierea” fiind mult prea sus fixat):

afis-malaele-carte-j

        In fiecare zi de miercuri, publicatia “JURNALUL NATIONAL” cuprinde cate o carte din colectia de literatura romaneasca. Deci… o noua sursa de carte la pret modic, carte utila bibliotecilor personale. Desi poate parea usor “teoretizat”, in ziarul cu pricina, in cadrul unui “citat” scria ceva de genul “PE CARE SA LE DAM MAI DEPARTE”. Sunt de acord cu aceasta idee deoarece, daca noi am citit deja acea carte – putem sa o avem in biblioteca pentru a o lasa “mostenire” sau pentru a ajuta pe cineva apropiat cand are nevoie (a se intelege OMULETI) . Din cate am inteles pe langa inceputul reprezentat de “CEL MAI IUBIT DINTRE PAMANTENI”, vor mai aparea si autori de genul: Eliade, Mateiu Caragiale, Calinescu, Fanus Neagu

Cei care nu aveti aceste carti sau… daca le aveti dar sunt “mai folosite”, acum avem ocazia sa le cumparam si sa ne dotam biblioteca.

Retineti: MIERCURI – JURNALUL NATIONAL – CARTE – LITERATURA ROMANEASCA


Lasă un răspuns

Categorii

