Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 26, 2009

H.ARTA – expozitie “A PINK ROOM…”

        Si de aceasta data, grupul H.ARTA ne face o propunere interesanta – este vorba despre o expozitie:

A Pink Room of One’s Own

 

Autoarea proiectului este Nita Mocanu.

        Am aflat multe despre eveniment, detalii interesante – lucru care imi ingreuneaza realizarea unei prezentari adecvate. Din “titlu” observam o legatura cu lucrarea Virginiei Woolf. Se face o paralela a concluziei din acele timpuri, cu prezentul zilelor noastre.      

        Ceea ce mi-a starnit mie interesul a fost implicarea marketingului, descrierea unei invadari de brand-uri in “universul” persoanei. Ca sa va starnesc curiozitatea am sa va dau si o farama de citat:

Libertatea de a gandi singure a fost incet inlocuita de libertatea de a gandi in modul sugerat de corporatii, de companii de toate dimensiunile. […] Perceperea si intelegerea complexitatii trairilor, a experientei, a gandirii, a personalitatii fetelor este puternic diminuata de ideile consumeriste destinate lor.”  

        Este interesanta prezentarea modelelor pro-roz si anti-roz a caracteristicilor femeilor. Nu o sa va expun aici intreaga prezentare, nu   aceasta este intentia mea. Ceea ce doresc eu este sa va fac cunoscuta aceasta expozitie si sa va spun ca, mie personal, imi pare interesant de vazut. Ceea ce trebuie sa mai stiti sunt urmatoarele informatii:

 

Deschiderea expozitiei are loc : vineri, 27.03, orele 18:00

Spatiul h.arta – Str. Zugrav Nedelcu nr. 11, Timişoara (intrarea din Splaiul Tudor Vladimirescu)

        Daca am inteles bine, proiectul se desfasoara in perioada 27.03 – 05.04.2009

Probabil ca deja sunteti familiarizati cu adresa si cu harta pe care am tot publicat-o asa ca nu mai adaug si de aceasta data imaginea respectiva.

 

 


Lasă un răspuns

Categorii

