Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 27, 2009

ORA PAMANTULUI – 28 MARTIE

          Este vorba despre …un eveniment, o actiune… puteti sa denumiti cum doriti. Ideea este ca, pe 28 martie 2009 la ora 20,30 este ORA PAMANTULUI. Am aflat de aceasta actiune prin intermediul colegei mele Adina. Am uitat sa ii cer acordul asa ca ma limitez la prenume. Datorita ei am aflat ca foarte multa lume – la nivel international – incearca sa sprijine putin ecologia. Este drept ca actiunea in sine nu are un impact colosal “materialo-palpabil” DAR… are impact foarte mare prin faptul ca “spune NOUA NE PASA”, are impact prin faptul ca astfel transmitem ca ne pasa de starea in care se afla natura si , de ce nu , Pamantul.

Aici, inainte de a continua, am sa va prezint un banner:

 

 

 

 

         Despre ce este vorba: pe 28 martie la ora 20,30 cei interesati sunt rugati sa stinga luminile (eventual, daca nu este prea mult 😉 sa opreasca televizorul sau calculatorul) pentru o ora ( cele 60 de minute). Evenimentul este un protest impotriva poluarii, isi are originile in Australia unde este cunoscut drept EART HOUR.  Numarul sustinatorilor a crescut ajungandu-se la o preconizare a cifrei de un milliard de participanti. Si tara noastra este pe “lista participantilor” . Recunosc ca, din reflex, ma gandeam cum va ajuta faptul ca eu sting o ora becurile din casa? Direct, calculand economia facuta este ceva dar… ideea de baza nu este economia facuta ci gestul de respect fata de planeta pe care traim. Este, cum spun organizatorii:

 evenimentul este o dovada a faptului ca oamenii se pot uni si in scopuri nobile”.

        Nu este mare ajutorul oferit de mine prin acest articol dar… este o picatura a unui posibil ocean de sustinere. Daca, prin acest articol, macar o persoana afla si stinge luminile la el (sau ea) acasa – am reusit mult. Am sa va mai prezint o imagine sugestiva:

 

Este vorba doar de 60 de minute. Pentru cei interesati de detalii, am sa va dau si un link:

 http://www.orapamantului.com/

 
L.E.
1. daca vreti sa ajutati la promovare sau sa comentati ceva (puteti sa comentati si aici pe blog) sau sa raspundeti unor comentarii lasate pe pagina „oficiala”, o puteti face la adresa de (aici)
2. o veste buna: nu suntem singuri 😉 Tocmai am primit un mesaj de la Vodafone prin care anunta si ei EARTH HOUR

Responses

  1. ai stins lumina?…..noi am stat la lumanare…nu chiar o ora, dar pentru inceput am facut-o…suntem de-acord cu earth hour!

  2. Draga mea EU, da, am stins lumina si am oprit aparatura pentru o ora. Ma bucur ca si voi ati participat 😉


Lasă un răspuns

Categorii

