Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Aprilie 18, 2009

ORASUL FLORILOR

         Zilele trecute discutam, cu o cunostinta, despre “vegetatia” orasului Timisoara si comparatia cu Bucurestiul. Din fericire pentru cei ce stau in Timisoara, exista multa “zona verde” ceea ce este un avantaj foarte mare.

Acest articol are triplu rol:

1.     demonstratie,

2.     invitatie,

3.     bobarnac (unul micut asa… cu drag😉 )

        Acum, gandindu-ma la cei care inca nu au vizitat acest oras, am sa incerc sa fac o mica demonstratie. Aceasta demonstratie se vrea si o INVITATIE de a trece prin localitate si a arunca o privire pe frumusetile naturale (ma refeream la plante dar…🙂 ) Partea aceasta cu demonstratia este adresata lui Gabi, vreau sa ii arat ce frumusete de plante avem noi aici. Cand spun ca avem frumusete de plante….apai avem: si pe sus (copaci) si pe jos (aranjamente, rondouri…). Pentru ca suntem inainte de sarbatoare, am sa incep cu o culoare foarte optimista (de sus, copac):

1-f-s8302560

Pe langa aceasta superba culoare, avem copaci cu flori de diferite culori:

2-f-s8302452

3-f-s8302454

 Spuneam ca acest articol este si o invitatie, in acest sens am sa va prezint o imagine de “BUN VENIT”:

4-bun-venit

Aceasta urare se adreseaza tuturor celor care vor poposi in orasul nostru. Am sa cobor putin cu privirea – la nivelul tufelor:

5-f-frm

O sa cobor cu privirea ceva si mai mult. Am amintit de rondouri si aranjamente:

7-f-s8302701

8-f-s8302719

        Acum, pentru ca la primele doua puncte am adus argumentele necesare, am sa trec la cel de al treilea punct: bobarnacul. Despre ce este vorba? Simplu😦 una dintre persoanele cele mai dragi mie, m-a lasat fara niste poze pe care le doream. Era vorba de pozele unor lalele. Acum, asa ca un mic bobarnac am sa postez cateva imagini cu lalele… cu scop “moralizator” in speranta ca data viitoare imi va procura pozele dorite😉 Avem si noi lalelele noastre:

9-f-s8302704

10-f-s8302734

Avem si “amestec” de flori, cu un aspect foarte frumos prin contrastul de inaltime, culoare…:

11-f-s8302712

12-f-s8302715

14-f-s8302705

Sper ca floricelele prezentate au reusit sa va fie pe plac si sa va determine sa doriti sa le admirati “la fata locului”.

        Pentru cei doi amintiti mai sus…datorita carora am realizat pozele si articolul: toate gandurile de bine.


Responses

  1. […] *** era musai sa va amintesc ca Timisoara este si “Orasul florilor” (click aici) […]


Lasă un răspuns

Categorii

