Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iunie 1, 2009

ZIUA COPIILOR

        Astazi este data de 1 iunie … este ziua tuturor copiilor asa ca … LA MULTI ANI! Vreau pe aceasta cale sa urez tuturor omuletilor toate cele bune in viata, cu ocazia zilei copilutilor. Acum… din punctul meu de vedere, cineva este copil pana are parinti dar… sa nu incepem filosofia si sa ramanem la clasica varianta. Am incercat sa realizez si doua imagini specifice acestei zile:

1 iunie 2009 b

1 iunie 2009 b x

        Am si eu cativa omuleti (dragi sufletului meu) carora le urez, pe aceasta cale, LA MULTI ANI. Stiu ei la cine ma refer😉


Lasă un răspuns

Categorii

