Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iulie 4, 2009

HAPPY 4th OF JULY

Acest mesaj este adresat tuturor prietenilor din  acea “tara mai calduroasa” unde 4 iulie are o semnificatie aparte. Nu am sa fac o lista cu toti cei de acolo de la care am avut ceva de invatat ci am sa enumar doar pe cei doi care au legatura cu acest blog: CLAUDIA SERBANUTA si MICHAEL STEPHENS. Transmit salutari tuturor celor care nu sunt mentionati.

4 IULIE 3 2009

4 IULIE 2009

Si inca ceva „traditional”:

4 IULIE 2 2009

Imi cer pe aceasta cale scuze tuturor vizitatorilor acestui blog, pentru absenta din mediul online. MULTUMESC.


Responses

  1. 🙂 Multumesc Stefan si bine ai revenit. Sa ai o vara frumoasa!

  2. Stefan, trace un ochi la Bibliotecile si gala premiilor in educatie. Trebuie sa ai un profesor sau un elev care merita sa fie nominalizati si, eventual, ajutati sa aplice. Da-mi de stire daca ai nevoie de ajutor in scrierea aplicatiei.

  3. De unde ai revenit?Unde ai fost plecat?Am vazut eu ca nu am mai scris demult….

  4. @Claudia, iti multumesc pentru pontul primit.Orice informatie este bine venita si iti multumesc anticipat.

  5. @metaphor, din pacate eu nu ma pot lauda cu locatie faina asa cum poti tu😉 Din pacate am cam lipsit mult din mediul online.


Lasă un răspuns

Categorii

