Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 15, 2009

LA MULTI ANI! De Sf. MARIA

        Profit de ocazie pentru a transmite un sincer LA MULTI ANI!!! tuturor vizitatorilor blogului meu, care isi sarbatoresc astazi ziua numelui. Pentru ca mai am si omuleti apropiati sau dragi sufletului meu, am sa profit de ocazie pentru a nu ii uita nici pe ei.

        Cu ocazia zilei numelui, doresc LA MULTI ANI cu sanatate, fericire si toate cele bune, verisoarei mele (Maia) si prietenei mele (Claudia).

        Pentru ca inca mai exista fenomenul de exploatare 🙂  am sa exploatez cartile sa lucreze in interesul meu personal realizand ceva interesant.

Puteti admira rezultatul  (aici )

Pentru toti sarbatoritii, o mica felicitare:

MARIA 2009


Responses

  1. MULTUMESC, ca intotdeauna, un domn adevarat…


Lasă un răspuns

Categorii

