Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 20, 2009

OLIMPIADA 2.0

        Am aflat de aceasta Olimpiada 2.0 de la mentorul meu in microblogging, Carmen Holotescu. Despre ce este vorba? Pe scurt, dupa parerea mea sunt necesare doua elemente: web 2.0 si P.R.

        Am o veste buna pentru cei interesati: desi perioada de inscriere a fost (teoretic) 7 august – 16 august, cei interesati se pot inscrie in continuare. Ce este necesar pentru a participa la Olimpiada 2.0? Pai, dupa cum am spus mai sus, este necesara o baza de cunostinte de P.R. si detinerea unui blog sau microblog. Vestea buna (pentru sufletul meu) este aceea ca se poate participa si cu cont de Cirip, nu doar de Twitter, la partea de microblogging. Prima editie a Olimpiadei 2.0 se desfasoara in perioada 17 august – 4 septembrie. Persoanele interesate pot accesa pagina oficiala (aici)

        Se poate face inscriere la sectiunea blogging sau la sectiunea microblogging, se gaseste un formular online de inscriere la fiecare dintre cele doua sectiuni. Formularul cu datele necesare (nume, prenume, e mail) se trimite online si ofera dreptul de a participa la Olimpiada 2.0

Competitorii pentru proba blogging, ii gasiti (aici)

Competitorii pentru proba microblogging, ii gasiti (aici)

#
Olimpiada 2.0

#

Daca doriti si dumneavoastra sa sustineti aceasta Olimpiada 2.0, puteti sa gasiti bannere (aici)


Lasă un răspuns

Categorii

