Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 31, 2009

URAAAAA 1 ANISOR

        Am motiv de sarbatorit 😉 Care este motivul? Bloguletul meu a implinit 1 an de cand exista. A trecut un an de la publicarea primului articol pe acest blog. Asa ca…pot sa strig URAAA!!!

Profit de situatie pentru a multumi celor fara de care nu ar fi existat acest blog. Primele doua persoane sunt: Claudia Serbanuta prin intermediul careia am ajuns la cursul care m-a ajutat sa construiesc bloguletul cu jucariile lui, Michael Stephens prin amabilitatea caruia am putut participa la cursul organizat de el si sa pot invata cate ceva despre web 2.0. Pe langa cele doua persoane mentionate, mai trebuie sa multumesc mentorilor mei in microblogging: Gabriela Grosseck si Carmen Holotescu de la care am invatat foarte multe lucruri pe care le-am folosit pe blog si care mi-au usurat munca. Tuturor celor mentionati le spun un sincer: MULTUMESC!

        Vreau sa multumesc si tuturor vizitatorilor pentru timpul alocat vizitarii acestui blog: MULTUMESC. Daca nu ar fi existat atatea vizite probabil ca si bloguletul nu ar fi rezistat asa de bine asa ca vizitatorii sunt importanti pentru orice blog.

        Imi cer scuze la toti cei de la care am furat informatii sip e care nu ii amintesc aici. Oricum le multumesc tuturor care , intr-un fel sau altul, m-au ajutat la munca cu blogul: MULTUMESC.

Acum, ca tot sarbatoresc am sa postez doua imagini in ton cu sarbatoritul:

F 1

F 2

Responses

  1. La multi ani blogului, acelasi entuziam tie in a-l scrie si cat mai multi oameni cu care sa poti comunica prin intermediul lui, Stefan.

    Interesant e ca l-ai creat tocmai de BlogDay http://blogday.org/ 🙂

    Chiar am revazut notele mele de participare din anii trecuti – http://url.ie/2b41.

    Carmen

  2. La multi ani!

    Mult succes in blogosfera!

  3. Draga Carmen, iti multumesc pentru urari si ma bucur ca ai trecut pe aici. Te astept sa mai treci 😉 Prezenta ta este o onoare pentru mine. Iti multumesc pentru tot ce am furat de la tine.

  4. @profu.info Iti multumesc pentru urari si pentru faptul ca ai trecut pe aici. Si eu iti doresc succes.

  5. OOOooooooooooooo, deja un an? Inseamna ca bloguletul tau este deja BLOG in adevaratul semns al cuvantului. Noi am cam inceput deodata chestia asta cu blogul anul trecut! Vezi, eu ncii nu stiu cand implinesc un an…cred ca a si fost…sau nu?O sa ma uit.
    Felicitari pentru blogul tau foarte bine lucrat si documentat!
    Multumesc ca-mi esti alaturi cand nu stiu ceva si te intreb.
    Cu prietenie, @metaphor

  6. Tocmai m-am uitat si blogul meu a avut un anisor in iunie! Deci are un an si doua luni! ( inseamna ca merge deja in picioare 🙂 )

  7. DA!Avem un anisor 🙂 Blogul tau se pare ca este mai marisor decat al meu. LA MULTI ANI cu intarziere. Cand stiu, te ajut cu placere.

  8. Merci mult, sa te uiti pe blogul meu, am reusit sa pun linkurile de trimitere asa cum m-ai sfatuit.
    Sunt foarte bucuroasa.

  9. Draga metaphor, ma bucur ca sfaturile mele ti-au fost de folos si ca ai reusit sa rezolvi problema. O sa vizitez blogul sa vad „la fata locului”. Succes in continuare

  10. da, ca intotdeauna, ultima la urari…profit de zicala, niciodata nu e prea tarziu, si transmit si eu bloguletului tau, ani multi si infloritori, cu mii de cititori….iertare, pentru a nu stiu cata oara! Cine a cunoscut blogul tau e un fericit, cine nu, trebuie neaparat sa-l cunoasca!!….


Lasă un răspuns

Categorii

