Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 16, 2009

CARAVANA SAMSUNG MOBILE

        Am reusit sa ajung sa arunc si eu o privire la caravana Samsung. Ceea ce ofereau ei sunt urmatoarele elemente: concursuri, distractie si cele mai “moderne” modele de telefoane. Ca sa stiti cam despre ce este vorba am sa va dau cateva indicii referitoare la vedetele caravanei: modele de genul i8000 OMNIA II, s8000JET, s5230 STAR si altele. Dintre caracteristicile tehnice se pot aminti:

  • Ecran ultra stralucitor AMOLED
  • Processor de 800MHz
  • Redare si inregistrare video la calitate DVD
  • Navigare avansata (GPS)
  • Camera foto de 5MP
  • Ecran Full Touch
  • Browsing pe internet cu zoom tactil
  • Jocuri 3D

Si altele de genul acesta

        Eu de multe ori sunt ca si omuletii…cel mai mult m-a impresionat vehicolul in care are loc caravana. Este ceva gen extraterestru (nava spatiala). Ca sa va dati seama despre ce vorbesc am sa va prezint cateva imagini. Din pacate nu am avut disponibil aparatul foto asa ca am apelat la telefon (care nu este i8000OMNIA II deci are performante limitate)😉

Imag042

Imag044

Imag045

        Pentru cei interesati, din cate am inteles, caravana mai poate fi vizitata in Brasov in 18-20 septembrie si Bucuresti 22-24 septembrie


Lasă un răspuns

Categorii

